گوناگون

جاعل حرفه ای در شاهرود دستگیر شد

81199268 5757508

به گزارش روز جمعه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ، فرمانده انتظامی شاهرود گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان شاهرود در چند روز گذشته گزارشی مبنی بر جعل عنوان مامورامنیتی دریافت کردند.

سرهنگ ˈرحمت الله طاهریˈ افزود: با توجه به حساسیت موضوع ، ماموران به طور ویژه ، پرونده را پیگیری و دریافتند که متهم خود را ˈدکتر نیماˈ معرفی کرده و با وعده استخدام یک نهاد امنیتی از دانشجویان اطلاعات و اخبار کسب می کند.

وی هویت واقعی متهم را ˈم – کˈ 26 ساله اعلام و تصریح کرد: نامبرده از اهالی یکی از روستاهای اطراف مینودشت است که در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در شاهرود دستگیر شد.

رییس پلیس شاهرود، جعل کارت شناسایی بازرسی وزارت نفت و بازدید از جایگاه های سوخت را از دیگر جرایم متهم برشمرد و افزود: کسب هویت و مورد توجه اطرافیان قرار گرفتن ، انگیزه اصلی متهم از این اقدامات مجرمانه است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با توصیه به شهروندان برای درخواست کارت شناسایی معتبر از کسانی که خود را نمایندگان دستگاه های مختلف معرفی می کنند از عموم مردم خواست تا در صورت هر گونه مورد مشکوک در این خصوص بی درنگ مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.ک/1

1536/599

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا