گوناگون

دايي: ايران چاره‌اي جز بازي تدافعي نداشت

علي دايي درباره بازي ايران مقابل نيجريه اظهار داشت: با توجه به شرايطي که داشتيم به نظرم تاکتيک مناسبي را براي بازي با نيجريه در نظر گرفته بوديم اما از نظر کيفي بازي حرفي براي گفتن نداشت.

به نقل از فارس، وي افزود: بچه‌هاي تيم‌ملي خيلي خوب دويدند و جنگيدند و به نظرم به خوبي توانستند بازي را در طول 90 دقيقه کنترل کنند اما خطر خاصي به جز يک صحنه روي دروازه حريف ايجاد نکردند ولي جا دارد به همه بچه‌ها تبريک بگويم چون در بازي اول در رويداد بزرگي مثل جام‌جهاني نتيجه خوبي گرفتيم.

دايي در پاسخ به سوالي که به نظر شما سيستم دفاعي براي تيم‌ملي مناسب بود يا خير گفت: چاره‌اي نداشتيم، ما بايد بسته بازي مي‌کرديم و يک بازي بسته را ارائه مي‌داديم چون اگر باز بازي مي‌کرديم امکان باز شدن دروازه ما روي هر حمله نيجريه زياد بود و نمي‌شد آن موقع کاري کرد پس انتخاب بدي براي اولين بازي نبوده و من باز هم به همه بچه‌ها تبريک مي‌گويم.

سرمربي قرمزپوشان در مورد بازي با آرژانتين گفت: نمي‌توانيم انتظار خاص و زيادي براي بازي با آرژانتين از تيم‌ملي داشته باشيم به رغم اينکه من معتقدم ما بهترين بازيکنان آسيا را داريم.

وي افزود: چه بخواهيم يا نخواهيم بايد قبول کنيم آنها جلوتر از ما هستند و کارهايي را که آنها براي فوتبالشان انجام داده‌اند ما انجام نداده‌ايم. در کل براي تيم‌ملي آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم در دوبازي حساس و سخت آينده نيز به اهدافش برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا