گوناگون

دايي ليست بازيکنان فصل آينده را به رحيمي داد

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، در پي نشست عصر ديروز رئيس هيات مديره و مدير عامل باشگاه پرسپوليس با علي دايي، ليست بازيکنان مد نظر سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس براي فصل آينده در اختيار مديريت باشگاه پرسپوليس قرار گرفت.

علي دايي پس از کسب اطلاع دقيق از تاريخ تولد بازيکنان زير 23 سال و اميد، ليست نهايي بازيکنان مد نظرش براي فصل آينده را به انضمام زمان شروع تمرينات، اردوهاي آمادگي‌سازي و تقويم کاري را به مدير عامل باشگاه پرسپوليس ارائه کرد.

عليرضا رحيمي ضمن اعلام اين خبر گفت: ما براساس اصول حرفه‌اي اقدام کرده و تا زمان توافق و عقد قرارداد نهايي، نام هيچ کدام از بازيکنان مورد نظر سرمربي تيم را اعلام نخواهيم کرد. مذاکرات ما براي تعيين و تکليف وضعيت قراردادي و مالي بازيکنان فصل گذشته و همچنين توافق با بازيکنان جديدي که مد نظر آقاي دايي هستند آغاز خواهد شد و بايد بگويم ما به هيچ عنوان تا زمان اعلام توافق نهايي، نام بازيکنان مد نظر کادر فني را اعلام نخواهيم کرد.

وي افزود: اميدوارم براي جلوگيري از شايعات و برخي بازار گرمي‌ها از گمانه‌زني در اين باره خودداري شود. آقاي دايي همچنين برنامه دقيق تمرينات و اردوهاي آماده‌سازي را به ما اعلام داشته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا