گوناگون

دبیرخانه دائمی اوقات فراغت در مازندران تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شعبانی بعد از ظهر یکشنبه در جمع مسئولان آموزش و پرورش استان افزود: در صورتی که برنامه ای برای اوقات فراغت جوانان نباشد می تواند یک تهدید باشد و در واقع بسیاری از آسیب های اجتماعی در اوقات فراغت پدید می آید.

وی با بیان اینکه نگرش ما به اوقات فراغت باید بررسی شود گفت: بهترین پتانسیل و ظرفیت جهت پرداختن به اوقات فراغت در آموزش و پرورش وجود دارد و وجود 44 کانون فرهنگی تربیتی ،مدیران ،معاونان و نیروهای تربیتی از جمله پتانسیل های آموزش پرورش می باشند ولی دست های آنها خالی است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران  با تآکید بر ضرورت توجه بیشتر استانداری نسبت به آموزش و پرورش و ظرفیت های آن اظهار داشت: 480 هزار دانش آموز ،بالغ بر 42 هزار معلم در قالب 3هزار و 700 مدرسه به فعالیت های آموزشی و پرورشی مشغول هستند و هر چه استانداری توجه بیشتری نماید استان موفقیت بیشتری دست خواهد یافت.

شعبانی گفت: در سال گذشته 17 درصد در بحث پذیرش دانش آموز کاهش داشتیم و از مجموع 380 هزار دانش آموز فقط 100 هزار دانش آموز را توانستیم در 400 پایگاه های تابستانی جذب کنیم و اگر از پایگاه های تابستانی خود حمایت کنیم می توانیم تا 300 هزار را پوشش دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران  اظهار داشت: فضاهای پرورشی ،مدارس خالی در تابستان ،افراد مخصص و متعهد ظرفیت ها و پتانسیل های آموزش و پرورش است و اگر استانداری در فصل تابستان، آموزش و پرورش را حمایت کند، می توانیم در برنامه ریزی و ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان موفق باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا