گوناگون

درحق صنایع استان زنجان اجحاف شده است

81191962 5744794

محسن علیمردانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: زنجان دارای صنایع بسیاری است که تولیدات برخی از آنها در نوع خود بی نظیر است.

وی یادآورشد: با وجود مشکل بزرگی همچون کمبود نقدینگی، امروز این صنایع با ظرفیت بسیار پایین فعالیت می کنند.

علیمردانی اظهار کرد: در کنار وجود مشکل سرمایه در گردش، همچنان بسیاری از زیرساخت های مورد نیاز صنایع کوچک و مستقر در شهرک های صنعتی نیز ایجاد نشده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه فعال سازی تمام ظرفیت صنایع موجود در این استان می تواند مشکل اشتغال را حل کند، بر لزوم زمینه سازی برای ورود شرکت های بزرگ به منظور سرمایه گذاری در زنجان تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون فضای مناسبی در این استان برای ورود سرمایه گذاران فراهم شده است و می توان با تقلیل جریان بروکراسی، فرصت های بیشتری برای حضور شرکت های بزرگ ملی و خارجی ایجاد کرد.

علیمردانی برلزوم حمایت دولت از صنایع این استان تاکیدکرد و اولویت کنونی تمام مسوولان کشور را اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری در جامعه برشمرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی برنامه ریزی برای هدایت سرمایه های خرد و سرگردان در اختیار مردم به سوی تولید را زمینه ساز رشد صنایع و واحدهای تولیدی در کشور خواند و عدم توجه به این بخش را موجب سوق یافتن این سرمایه ها به سوی دلالی ارز و مسکن عنوان کرد.

استان زنجان قطب تولید محصولات صنعت برق، نساجی، مواد معدنی به ویژه سرب و روی محسوب می شود و دارای بزرگترین واحدهای تولید ترانسفورماتور، سوئیچ و سکسیونر و سیم و کابل خاورمیانه است.

7319/596

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا