گوناگون

درمانگاه تخصصی دندانپزشکی بسیج استان البرز گشایش یافت

81205353 5768110

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز، سرپرستی مؤسسه تأمین درمان بسیجیان البرز در مراسم گشایش درمانگاه تخصصی دندانپزشکی الزهراء(س) استان البرز گفت: این درمانگاه با زیر بنای 800 مترمربع درچهار طبقه و صرف هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال احداث شده است.

ˈاکبر عبداللهیˈ افزود: این درمانگاه شامل بخش های معاینه دندانپزشکی بانوان و مردان است که خدماتی شامل ارتودنسی، جراحی لثه، جراحی فک و صورت، اِندو، رادیو گرافی و پری اپیکال ارائه می دهد.

وی ادامه داد: در فاز اول این طرح تعداد 16 یونیت طراحی و جاگذاری شده و هشت دستگاه یونیت دیگر در آینده نزدیک در طبقه سوم این درمانگاه نصب و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

این درمانگاه با حضور سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه استان ، محمد جواد کولیوند و عزیز اکبریان نماینده گان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ، دکتر شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و جمعی از فرماندهان نظامی گشایش یافت .

این درمانگاه در چهارراه هفت تیر، خیابان طالقانی جنوبی، کوچه لاله3، پلاک 49 کلینیک دندانپزشکی الزهرا(س) مستقر است.

به گزارش روابط عمومی سپاه البرز روز گذشته طی آیینی عملیات احداث مجتمع تخصصی درمانی ˈدی کلینیک سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در 10 طبقه آغاز شد که تا سه سال دیگر برای خدمات دهی به عموم به بهره برداری می رسد.ک/1

693/ 691

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا