گوناگون

دستگیری اخلال گران نظام اقتصادی برای احقاق حق مردم است

81222640 5797994

به گزارش ایرنا، حیدر بحرانی سه شنبه شب در بیانیه ای افزود: در صورت ادامه این روند وجلوگیری نشدن از اقدام اخلال گران درنظام اقتصادی، ابعاد معاملات ربا توسط آنان ابعاد گسترده تری به خود می گرفت و به تبع آن آسیب بیشتری به افراد جامعه وارد می شد.

وی اضافه کرد: احقاق حق زیان دیدگان و گسترش عدالت از طریق برخورد قضایی با اخلال گران اقتصادی از ضرورت های ارزشمند هر جامعه محسوب می شود که بی شک تلاش دستگاه قضایی در این عرصه موجبات احقاق حق زیان دیدگان را فراهم می کند.

رییس کل دادگستری استان بوشهر اضافه کرد: هر فردی که در این واقعه دخالت داشته بدون اغماض مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.

بحرانی گفت: دستگاه قضایی استان بوشهر ضمن توجه به مقررات قانون احترام به آزادی های مشروع و حفظ حقوق شهروندی و با در نظر گرفتن مقررات و قوانین کشوری بدون توجه به جوسازی عده ای که منفعت خود را در ادامه این روند می بینند و درمقابل زیان اشخاصی دیگر صاحب سرمایه های نامشروع شده اند به وظیفه قانونی خود عمل کرده و با هر گونه نشر اکاذیب علیه مسوولان این استان برخورد قانونی به عمل خواهد آورد.

وی اظهارکرد: با توجه به این که شمار زیادی از مردم استان بوشهر بدون اطلاع از موازین قانونی اقدام به پرداخت وجه به اخلال گران در نظام اقتصادی کرده اند به موجب این بیانیه از همه افرادی که به هر نحوی از اقدامات متهمان دستگیر شده متضرر شده اند، دعوت می کند برای احقاق حق خویش از روز شنبه مورخه 14 تیرجاری به مدت یک ماه به آدرس بوشهر خیابان شهید چمران ورزشگاه کارگران مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ارایه اطلاعات اقدام کنند تا دادگستری نسبت به احقاق حق از دست رفته آنان اقدام کند.

بحرانی یادآورشد: نمونه فرم فوق از روز پنجشنبه هفته جاری از طریق سایت رسمی دادگستری بوشهر به آدرس http://www.dadbus.ir قابل دریافت است.

وی گفت: اقدام افراد معدود با اغراض و سو نیت در شبکه های مجازی و ارتباط جمعی علیه مسوولان قضایی و اداری مطرح و با این اقدام خود موجب تشویش اذهان عمومی را فراهم کرده اند این درحالی است که دستگیری افراد یادشده در اجرای قانون بوده و پیش ازاین نیز توسط مسوولان قضایی استان بوشهر برای پیشگیری نسبت به اقدام غیرقانونی چنین افرادی هشدار داده شده بود.

در هفته جاری فردی که بیش از یکهزارو 780 میلیارد ریال در قالب قراردادهای صوری مضاربه از مردم در استان بوشهر دریافت کرده بود، از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد. ک/1

628/539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا