گوناگون

دستگیری سارق مسلحی که در لباس محیط بانی اقدام به گروگانگیری کرد

سرهنگ رحمان موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فردی که روز گذشته تحت عنوان محیط بان به صورت مسلحانه اقدام به سرقت و گروگانگیری از یک دستگاه خودرو در پارک جنگلی شهرستان رامهرمز کرده دستگیر و امروز تحویل مراجع قضائی شد.

وی افزود: این سارق مسلح عامل ناامنی یک پارک جنگلی در حوزه شهرستان رامهرمز مربچه بود. در حقیقت به دنبال دریافت گزارش مردمی، که شخصی مسلح و ملبس به لباس محیط بانی در پارک جنگلی حومه شهرستان رامهرمز پس از سرقت پول و لوازم شخصی خودرو یکی از سرنشینان خودرو را نیز به گروگان برد مأموران آگاهی شهرستان رامهرمز این پرونده را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

موسوی تصریح کرد: در نتیجه مأموران آگاهی با بهره گیری از ابزار فنی و علمی در کشف جرم توانستند سرنخی از فرد سارق سابقه دار را به دست آورند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان خاطرنشان کرد: با ادامه تحقیقات میدانی و اطلاعاتی گسترده پلیس شهرستان رامهرمز فرد مذکور را شناسایی و در اقدامی ضربتی توسط مأموران پاسگاه مربچه هنگام سرقت آهن آلات در کارگاهی در اطراف روستا دستگیر و تحویل پلیس آگاهی استان دادند.

وی یادآور شد: متهم در بازجویی های فنی با اعتراف به سرقت مسلحانه با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری از رهگذران و افرادی که برای تفریح به پارک می آمدند، سه مورد سرقت و اخاذی در سال گذشته و یک مورد سرقت و  گروگانگیری روز گذشته اعتراف کرد.

موسوی عنوان کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه وی که در یک منطقه بیابانی بود یک قبضه سلاح شکاری، 6 عدد فشنگ شکاری، یک عدد ساتور، یک عدد شمشیر و یک دست لباس متعلق به محیط بانان را کشف کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، این فرد سارق و سابقه دار صبح امروز با تکمیل پرونده و مستندات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا