گوناگون

دشمنان به نام دین به فکر تفرق در جهان اسلام هستند/قرائت‌هاي مختلف از دين سیاست دشمنان اسلام

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام حميد عظيمي در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در اسلام خلافت مسلمين انتصابي بود كه بعد از رحلت پيامبر اكرم(ص) عده‌اي سودجو و منفعت طلب اين امر را انتخابي كردند و باعث اختلاف شدند كه هنوز هم ادامه دارد.

مدير كل تبلغات اسلامي آذربايجان‌شرقي تصريح كرد پيامبر اكرم(ص) توسط خداوند رحمان منصوب شده بود كه ولي امر مسلمين باشد و ايشان بعد از خود در واقعه غدير حضرت علي(ع) را نائب خود انتخاب نمودند ولي عده‌اي دنيا طلب باعث مظلوميت حضرت علي(ع) شدند و انتصاب پيامبر اكرم(ص) را به انتخاب تبديل كردند كه بعداً خود نيز از انتخاب عدول كردند.

حجت الاسلام عظيمي خاطر نشان كرد: آن آدم‌هاي منفعت طلب با عمل خويش باعث ايجاد تفرق بعد از غدير شدند و اين بي‌شرمي تا حدي پيش رفت كه سر فرزند امام علي(ع) را بعد از 50 سال ذبح كردند. آنها دين و ولايت را ذبح كردند و تفرق در بين مسلمانان به وجود آمد.

ايجاد تفرقه و نحله‌هاي انحرافي بعد از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي

وي افزود: در زمان حيات و زمامداري حضرت امام خميني(ره) اكثراً خود را خط امامي و پيرو ولايت فقيه معرفي مي‌كردند ولي بعد از ارتحال معمار كبير انقلاب همانگونه كه بعد از ارتحال پيامبر اكرم(ص) عده‌اي منفعت طلب دين را به قرائت و دلخواه خود تعبير كردند و مباحث تفرقه انگيز مطرح كردند. ولی بعداز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی در ایران به برکت رهبری داهیانه مقام معظم رهبري و عبرت گيري از تاريخ نطفه تفرقه خارجي‌ها موثر واقع نشد و در نطفه خاموش شد.

IMG13125564

قرائت‌هاي مختلف از دين اسلام

مدير كل تبليغات اسلامي آذربايجان‌شرقي ضمن محكوم كردن جنايات داعش در عراق و سوريه افزود: بحث القاعده، داعش و جبهه النصره و … با نام اسلام و با پرچم دين به جنگ دين اسلام آمده‌اند و با ارائه قرائت‌هاي مختلف از دين كه بذرهاي صهيونيست‌ها و امپرياليسم و بعضي اعراب هستند به فكر تفرق هستند اينها همان خوارج هستند كه اعمال زشت و ناپسند انجام داده و باعث ايجاد ذهنيت و تصور غلط نسبت به اسلام مي‌شوند.

وي افزود: صهيونيست ‌ها هميشه به دنبال ايجاد تفرقه هستند آنها در عالم شيعه با بهائيت در عالم سني با وهابيت و در عالم يهود با صهيونيسم به فكر ايجاد انحراف و تفرقه هستند.

ایران اسلامی وظیفه اتحاد بلاد اسلامی را دارد

عظيمي خاطرنشان كرد: اگر امروز دشمنان جرأت و قدرت حمله به ايران را داشتند لحظه‌اي مكث نمي‌كردند آنها از اقتدار ما ترس دارند و ما نیز در دفاع از مسلمين جهان اسلام حركت مي‌كنيم و اين حركت ما عامل وحدت جهان اسلام است و دشمنان كه به فكر تخريب و انحطاط ملت‌هاي مظلوم هستند با اين عمل ما مخالف هستند.

مدير كل تبليغات اسلامي آذربايجان‌شرقي افزود: ما در جنگ 22 روزه غزه، جنگ سوريه، جنگ 33 روزه حزب‌الله و 51 روز غزه حضور فعال داشته و باعث پيروزي رزمندگان اسلام شده‌ايم و بدانيد كه آنها خط مقدم جبهه ما هستند.

اقتدار تشيع و ايران اسلامی در حال حاضر

حجت الاسلام عظيمي با برشمردن نقش برجسته ايران اسلامي در منطقه گفت: الان دشمنان ايران اسلامي به نقش برجسته كشور عزيزمان د رخاورميانه و جهان اذعان دارند و تشيع در رأس قرار دارد و اين اقتدار شيعه در جهان به دليل مديريت جهاني مقام معظم رهبري كه در طول تاريخ چنين محبوبيت و اقتداري نصيب شيعيان نشده بود.

مدير كل تبليغات اسلامي استان گفت: ما وظيفه زمينه سازي ظهور حضرت ولي‌عصر(عج) را داريم و با ظهور مهدي موعود تمام مشكلات و فرق انحرافي و قرائت‌هاي مختلف از دين بحمدالله از بين خواهد رفت و اسلام ناب محمدي ارائه خواهد شد كه اين از وعده‌هاي الهي است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا