گوناگون

دهنوي: دايي جوابم را نداد

قاسم دهنوي در مورد علت جدايي‌اش از پرسپوليس گفت: هيچکس به من زنگ نزد و پيامک نداد تا سر تمرين پرسپوليس بروم، آقايان به جان بچه‌شان قسم بخورند که به من نگفتند که هرگز دوست ندارند من از پرسپوليس بروم. در آن صورت من حرفي نخواهم داشت.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: چند بار به علي دايي زنگ زدم پاسخ نداد، در نهايت با محمد دايي تماس گرفتم که او گفت بايد به علي دايي زنگ بزني اما دايي جوابم را نداد، حتي صبح روزي که مي‌خواستم به اصفهان بروم به دايي پيامک زدم اما باز هم پاسخي دريافت نکردم، خيلي منتظر شدم.

دهنوي تصريح کرد: هيچ پولي به من ندادند، هر روز به باشگاه رفتم و آمدم، شما جاي من آيا ناراحت نمي‌شويد؟ اکنون نوشدارو پس از مرگ سهراب شده است. من با ذوب‌آهن قرارداد داخلي بستم و کار من با اين باشگاه تمام است، اکنون هم به تهران آمدم تا کارهاي جانبي‌ام را انجام بدهم و قراردادم ديگر تغييري نخواهد کرد.

وي در مورد مشکل مالياتي که دارد، گفت: اين مشکل را حل مي‌کنم مشکل خاصي نيست پولي به من داده نشده که بخواهم مالياتش را بدهم. قانون هست، شايد هم بخواهند من را اذيت کنند اما من تصميمم را گرفته‌ام و همه چيز تمام شده است. من با پنجعلي و دايي هم صحبت کردم، جدايي‌ام از پرسپوليس قطعي است.

وي افزود: من بيشتر از همه بازيکنان به باشگاه رفتم، يک‌بار گفتند دايي خارج از کشور است بار ديگر گفتند زنگ بزن اما جوابم را ندادند، به نظر شما چه کاري بايد مي‌کردم؟ شايد اين پيشنهاد ديگر نصيبم نمي‌شد. محمد دايي به من گفت سر تمرين بيا اما گفتم قرارداد ندارم، گفت من به شما زنگ مي‌زنم اما پس از آن ديگر خبري از او نشد، همانطور که از پنجعلي خبري نشد و مثل يک سوزن در انبار کاه گم شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا