گوناگون

دو و میدانی برای اولین بار صاحب 2 نماینده در بازی های آسیایی می‌شود

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در پایان پیکارهای آغاز فصل دو و میدانی قهرمانی میلاد دریساوی قهرمان پرش سه گام کشور شد، اظهار داشت: پرافتخارترین دو و میدانی ‌کار قمی در پرش سه گام بار دیگر پرقدرت ظاهر شد و عنوان قهرمانی مسابقات آغاز فصل دو و میدانی قهرمانی کشور در رشته پرش سه گام را این بار هم به خود اختصاص داد.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دوومیدانی کشورمان، رقابت‌های آغاز فصل دو و میدانی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان با رقابت مدعیان در مواد و رشته‌های مختلف در مجموعه ورزشی تخصصی آفتاب انقلاب تهران به انجام رسید.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: این مسابقات در مواد مختلف برگزار شد و در نهایت سکوی نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای رشته پرش سه گام رقابت‌های آغاز فصل دو و میدانی قهرمانی بار دیگر به میلاد دریساوی دوومیدانی کار شاخص قمی اختصاص یافت.

وی افزود: این ورزشکار مطرح و پر افتخار که چند سالی است در رشته پرش سه گام در مسابقات مختلف اعم از لیگ و قهرمانی کشور با حریفان خود پیکار کرده و عناوین برتر را نیز تصاحب می‌کند، در رقابت‌های آغاز فصل دوومیدانی قهرمانی نیز این عنوان را با اختلافی بسیار زیاد در مقایسه با سایر رقبا به دست آورد.

رضایی بیان داشت: دریساوی در پرش سه گام 16 متر و 3 سانتی متر را به نام خود ثبت کرد در حالی که بعد از وی سعید خدری از بوشهر با رکورد 15 متر و 52 سانتی متر در جایگاه دوم ایستاد و وحید صدیق از مازندران با رکورد 15 متر و 39 سانتی متر سوم شد.

وی یادآور شد: محمدمحسن ربانی نیز در این رقابت ها با عبور از مانع پنج متر و 10 سانتیمتر توانس به مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت های رشته پرش با نیزه دست یابد و بدین ترتیب با ثبت حد نصاب مورد نظر فدراسیون دو و میدانی در این رقابت ها به جواز حضور در بازی های آسیایی دست یابد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با بیان اینکه لیست نهایی تیم ملی دو و میدانی بعد از مسابقات آغاز فصل اعلام می‌شود، عنوان کرد: با برنامه ریزی فدراسیون دو و میدانی همه اردوهای ملی‌پوشان برگزار شده و بعد از مسابقات آغاز فصل و با بررسی شورای فنی لیست نهایی تیم ملی اعلام خواهد شد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا