گوناگون

دي‌بوئر:جهانبخش مقابل آژاکس فوق‌العاده کار کرد

در هفته آخر رقابت‌هاي ليگ حرفه‌اي فوتبال باشگاهي هلند موسوم به اردويژه شب گذشته (شنبه) تيم فوتبال آژاکس، قهرمان زودهنگام فصل جاري اين رقابت‌ها در خانه خود مقابل اِن‌اي‌سي نايمخن با نتيجه 2 بر 2 متوقف شد.

به نقل از تسنيم، فرانک دي‌بوئر، سرمربي آژاکس در پي تساوي شاگردانش مقابل نايمخن گفت: نتيجه‌اي که در اين بازي رقم خورد نه تنها براي تيم رودا جِي‌سي که به دسته پايين‌تر سقوط کرد تلخ بود بلکه براي ما هم اينچنين بود.

عليرضا جهانبخش، مهاجم ايراني نايمخن که در دقيقه 59 به جاي ساموئل استفانيک به بازي آمد در دقايق 74 و 88 هر دو گل تيمش را به ثمر رساند و مانع سقوط تيمش به دسته پائين‌تر شد. نايمخن با اين تساوي حريف اسپارتا روتردام در مرحله پلي‌آف شد.

سرمربي نامدار آژاکس با تمجيد از مهاجم ايراني نايمخن گفت: تمام تلاش خودمان را در اين بازي انجام داديم و موقعيت‌هاي زيادي هم روي دروازه نايمخن خلق کرديم که خيلي از آنها تبديل به گل نشد ولي متأسفانه بازيکن جانشين (جهانبخش) که آنها به ميدان فرستادند خيلي عالي کار کرد.

وي افزود: به دنبال پيروزي در اين بازي و پايان خوب بوديم. متأسفانه کارهاي تاکتيکي ما در اين بازي آنطور که بايد جواب نداد ولي براي قضاوت عملکرد تيم مي‌توان به عقب بازگشت و به طول فصل نگاهي انداخت.

دي‌بوئر در مورد شايعات مطرح شده در خصوص جدايي‌اش از اين باشگاه هلندي اظهار داشت: بار ديگر مي‌گويم که فکر نمي‌کنم با باشگاه ديگري در خصوص همکاري صحبت کنم و اين شامل تاتنهام هم مي‌شود. علاقه‌اي هم به اين موضوع ندارم. قصد ترک آژاکس را ندارم و خوشحالم که يک سال ديگر با اين تيم کار خواهم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا