Mihanpostاینترنتپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

چگونه بازاریابی اینترنتی خود را گسترش دهیم ؟

به گزارش میهن پست – امروزه راه های زیادی برای پیشرفت در تجارت وجود دارد و بازاریابی اینترنتی در این بین از اهمیت ویژه ایی برخوردار است.

وقتی که صحبت از بازاریابی اینترنتی به میان می آید با طیف بسیار وسیعی از ابزار و امکانات آنلاین مواجه می شویم که هر کدام کاربرد و کارایی مخصوص به خود را دارد و برای این که بتوانیم از بازاریابی اینترنتی به بهترین شکل ممکن بهره برداری کنیم باید هر یک را به بهترین شکل ممکن و در زمان مناسب بکار ببریم.

با این حال امروزه بازاریابی مجازی – اینترنتی – فرصت های جدیدی را پیش روی برند ها و افراد موفق در این حوزه قرار می دهد.

کسب یک تجربه موفق برای یک برند به طور آنلاین از ترکیب عواملی نظیر مکان عرضه، محصول و مردم خریدار آن حاصل می شود. تعادل میان این فاکتورها بستگی به نوع کسب و کاری دارد که شما در آن حوزه مشغول فعالیت هستید. برندهای فعال در حوزه هتلداری در اصل نگران نمایش امکانات خود به طور آنلاین، خرده فروشان نگران نمایش محصولات و شرکت های ارائه دهنده خدمات نگران معرفی نیروهای خود هستند.

از همه بهتر، شما نیاز به بودجه ای کلان برای انجام این کار ندارید. در زیر به پنج راه جدید استفاده از تکنولوژی های نوین برای کسب و کارهای مختلف اشاره شده است:

۱٫ یک تور مجازی راه بیندازید.

فرضیات خود را به طور آنلاین انتقال دهید و برای مشتریان فرصت کشف و بازدید از وبسایت خود را به وجود آورید. تعامل، آن ها را تا ابد جذب خود نگه می دارد و مشوقی برای بازدید آن ها در زندگی واقعی خواهد بود. تورهای مجازی می توانند با انواع مختلف کسب و کارها از هتل ها و رستوران ها گرفته تا فروشگاه ها و تالارها، مدارس و آموزشگاه ها. یک عکس دو بعدی بی حرکت فقط برای مدت کوتاهی کاربران را به سوی خود جذب می کند. همه چیز باید ۳D و تعاملی باشد.

۲٫ کیفیت تور مجازی خود را با افزودن یک لایه تعمالی بالا ببرید.

خدمات نرم افزاری جدید نظیر “TourDash”، با اطلاعات، نقاط قابل کلیک، انیمیشن ها، ویدئوها و غیره یک لایه را به تور مجازی شما می افزایند. به این ترتیب به بازدید کنندگان مجازی خود اجازه می دهید تا از طریق تعامل با تورتان، فرصت شرح جزئیات بیشتر درباره محصولات و خدمات را به شما و در نتیجه هدایت آن ها به سوی خرید را فراهم کنند. برای مثال یک بازدید کننده می تواند با کلیک کردن بر روی تخت در یک اتاق هتل به صفحه رزرو آن اتاق خاص وارد شود. در ادامه امکان کلیک کردن بر روی منو واقع بر روی میز رستوران و مشاهده غذاهای خاص هفته ای که در آن هستیم، وجود دارد.

۳٫ به عکاسی ۳۶۰ درجه ای از یک محصول فکر کنید.

تماشای یک گالری از تصاویر مختلف یک کفش از زوایای مختلف جایگزینی ضعیف برای در دست گرفتن آن به شمار می رود. شما می توانید با مشاهده یک عکس ۳۶۰ درجه ای از یک محصول واقعا آن را تجربه کنید که البته به کاربران اجازه چرخش تصویر یک محصول بر روی صفحه نمایش را می دهد. این توهم به خصوص زمانی موثر خواهد بود که تصویرش در یک موبایل لمسی دیده شود. این در حالی است که ۶۰% از خریداران اینترنتی همین کار را می کنند.

۴٫ از یک ویدئوی تبلیغاتی یا امکان چت زنده برای خلق مجدد تصویر مورد علاقه کاربران از خود استفاده کنید.

کاربران از کسب و کارهایی که خدمات رسانی به مشتری را به یک وبسایت یا سیستم تلفنی محول می کنند، خسته شده اند. آن ها علاقمند به کسب و کار هایی هستند که یک چهره انسانی قابل اعتماد و مفید را معرفی می کنند. برای مثال برقراری یک تماس ویدئویی با یک نیروی پشتیبانی واقعی که قابلیت کنترل از راه دور ابزار شما برای حل مشکل آن را دارد، جذاب است.

۵٫ به محل های دسترسی به محتوای خود دقت کنید.

فروشگاه آنلاین شما بیش از یک ورودی دارد. محل های تماس با برندها در وبسایت های دیگر، تبلیغات، رسانه های اجتماعی، کتابچه های راهنمای کسب و کارها و فراتر از این ها پراکنده هستند. در حالت ایده آل، یک کاربر باید بتواند تجربه استفاده از محتوای یکسان از همه درگاه ها را داشته باشد. به طور کلی، سرمایه گذاری در زمینه تولید محتوا، کار را برای شما سخت تر می کند. برای مثال، درصورت پیروی از توصیه شماره ۱، تور مجازی تان را نیز باید در صفحه فیسبوک خود نیز بگنجانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا