گوناگون

رزمایش الی بیت‌المقدس در سنندج آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز و طي مراسمي با حضور سردار نقدي رزمايش الي بيت المقدس با حضور 20 هزار بسيجي استان كردستان در سنندج آغاز شد.

در اين همايش بسيجيان شركت كننده در قالب گردان‌های بیت‌المقدس در محوطه پادگان امام علی(ع) سنندج توانمندي هاي رزمي و دفاعي خود را به نمايش مي گذارند.

فرمانده سپاه بيت المقدس كردستان با اشاره به روند برگزاري اين رزمايش در سنندج بيان كرد: در رزمایش الی بیت‌المقدس در کردستان 20 هزار بسیجی در قالب 69 گردان در شهرستان‌های 10گانه استان حضور دارند.

سردار محمد حسن رجبي افزود: 57 گردان بیت‌المقدس، 11 گردان امام حسین(ع) و یک گردان با ماموریت امداد و نجات در رزمایش الی بیت‌المقدس در قالب این رزمایش میزان آمادگی خود را به نمایش می‌گذارند.

وي با اشاره به مهمترين برنامه هاي پيش بيني شده در راستاي برگزاري اين رزمايش در سنندج، يادآور شد: تاخت به یک منطقه و تصرف ارتفاع و منطقه‌ای و نیز پاکسازی مناطق تصرف شده در قالب دفاع از کوی و برزن در این رزمایش توسط بسیجیان تمرین می‌شود.

فرمانده سپاه بيت المقدس كردستان به ديگر بخش هاي رزمايش الي بيت المقدس اشاره كرد و يادآور شد: همچنین تمرین مقابله با تهدیدات، تمرین حفظ و انسجام در مواقع بحران در زمینه پدافند غیرعامل از جمله اهداف برگزاری این رزمایش به شمار مي رود.

به جز بسیجیان عضو گردان‌های بیت‌المقدس، گردان‌های تخصصی سپاه در این رزمایش حضور ندارند و با برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس میزان آمادگی نیروهای مردمی بسیج به نمایش گذاشته خواهد شد.

در حال حاضر مراسم افتتاحيه رزمايش الي بيت المقدس با سخنراني سردار نقدي در سنندج در حال اجراست و قرار است كه بعد از مراسم افتتاحيه رزمايش به صورت رسمي آغاز به كار كند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا