گوناگون

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه:همایش ملی پیوند صنعت و دانشگاه در کرمانشاه برگزار می شود

81221335 5795744

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈکیوان کاشفیˈ عصر دوشنبه در مراسم روز ملی صنعت و معدن که در سرسرای جلسات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: سومین همایش پیوند صنعت و دانشگاه با حضور چهره های شاخص صنعتی و دانشگاهی در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی، ارتباط بخش صنعت با دانشگاه را یکی از راهکارهای توسعه این بخش عنوان و خاطرنشان کرد: افراد نخبه بسیاری در استان وجود دارند که حاضرند بدون هیچ چشم داشت مالی به بخش صنعت کمک کنند و باید از تجربیات آن ها استفاده نمائیم.

کاشفی، حضور در بازارهای خارجی را یکی دیگر از راه های تقویت بخش صنعت، عنوان کرد و گفت: حضور در این نمایشگاه ها در دستور کار اتاق بازرگانی قرار دارد و باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که بتوانیم سالانه در چهار تا پنج نمایشگاه با حضور واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی شرکت کنیم.

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه عدم وابستگی به بخش دولتی و بانک ها را نیز خواستار شد و افزود: بخش خصوصی باید وابستگی های خود را به بخش دولتی کاهش دهند و در مقابل با افزایش تشکل های مختلف صنعتی و معدنی و فعال کردن آن ها زمینه رونق هرچه بیشتر این بخش را فراهم آوریم.

وی یادآور شد: خوشبختانه در سال گذشته فضای اقتصادی کشور از زیر تفکرات سیاسی خارج و آرام آرام به سمت ثبات و آرامش حرکت کرد و بسیار هم امیدواریم تا در آینده ای نزدیک فضای کسب و کار با رونق بیشتری روبرو شود.

کاشفی با بیان اینکه در 10 سال گذشته به طور متوسط 20 درصد نرخ تورم در کشور شاهد بوده ایم، خاطرنشان کرد: در عین حال این مسئله باعث نشد تا صنعتگران ما دست از کار بکشند و هم اکنون از هرمحصولی حداقل 10 کارخانه فعال در کشور وجود دارد.

وی در پایان، گفت: وجود حدود 20 هزار واحد صنعتی فعال در کشور نشان می دهد که می توان با تعامل بیشتر صنعت کشور را به ساحل امن و آرامش رساند.

7458/567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا