گوناگون

رییس دادگستری شهرستان باوی با برخی خانواده های شهدای شهرستان دیدار کرد

81226534 5804543

به گزارش ایرنا به نتقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان باوی، ˈمحمدرضا نورآبادیˈ با حضور در منزل شهید موسوی مقدم ضمن قدردانی از زحمات و جانفشانی های شهدا و ایثارگران این شهرستان، تلاش برای ادامه راه شهدا و ایثارگران و حفظ انقلاب اسلامی را وظیفه تک تک مسلمانان دانست.

وی اذعان داشت: دشمنان نظام همواره تصور می کنند با کشتن جوانان و رزمندگان این مرز و بوم، می توانند تفرقه و نفاق را در میان مردم به وجود آورند، در حالی که مردم این منطقه در برابر همه توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و بدون هیچ نگرانی و ترسی، نقشه ی شوم دشمنان را خنثی کرده اند.

رییس دادگستری باوی، برگزاری پاسداشت مقام و ارج نهادن به تلاش و از خود گذشتگی شهدا را وظیفه ای سنگین و ماندگار برشمرد و تاکید کرد تکریم خانواده های معظم شهدا وظیفه همه آحاد جامعه است.

وی بیان داشت: دیدار با خانواده های شهدا، ادای دین به آنان و زمینه ساز گسترش فرهنگ قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت خانواده شهدا است.

نورآبادی گفت: شهادت به عنوان رمز سعادت و ماندگاری است که با فرهنگ دینی در نظام اسلامی عجین شده و ما امروز هرچه داریم از شهدای عزیز است.

در پایان رییس دادگستری، دادستان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان باوی با اهدای لوح و هدایایی، از خانواده های شهدا در این شهرستان تجلیل کردند.

7158/551

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا