گوناگون

رییس کل دادگستری کرمان: قانون برای همه یکسان است

81217288 5788794

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈعلی توکلیˈ پیش از خطبه های نماز جمعه کرمان، افزود: عدالت قضایی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در حوزه عدالت به عنوان ارکان اصلی جامعه باید مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: اگر عدالت ایجاد شود، حکومت ها محفوظ می مانند و عدالت سپر محافظ حکومت ها و دولت هاست.

وی اظهار کرد: اگر در حکومتی بی عدالتی مشاهده شود چه در حوزه اقتصاد، چه در قضا و چه حوزه فرهنگ و سیاست، حکومت ماندگار نخواهد بود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان گفت: برای پابرجایی حکومت اسلامی، شرع، اخلاق و قانون باید مورد توجه قرار گیرد و هرچه عمیق تر و دقیق تر اجرا شوند، نظام سیاسی ما نیز ماندگارتر و حکومت پابرجا تر خواهد بود.

وی تصریح کرد: زمانی می توانیم مردم را به حکومت اسلامی امیدوار کنیم که بدانند عدالت اجرا می شود و همه مسوولان باید برای اجرای اخلاق، شرع و قانون در جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام توکلی خاطرنشان کرد: بسیاری از معضلات، مشکلات و تنگناهای زندگی امروز ما ناشی از نبود این سه محور است.

وی به مسایل حوزه خانوادگی اشاره کرد و گفت: در زندگی خانوادگی اگر گذشت کمرنگ شد، افراد به دادگستری مراجعه می کنند و دادگستری مجری قانون است و قانون نمی تواند زندگی زناشویی را شیرین کند.

رییس کل دادگستری کرمان ادامه داد: اگر زن و شوهری خواستند پایه های زندگی خود را بر اساس قوانین پایه گذاری کنند، محبت و صمیمت در خانواده کم می شود و باید توجه داشت که زندگی با محبت شیرین می شود.ک/2

7440/8154

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا