گوناگون

سازمان پسماند صنعتی خراسان رضوی تشکیل می شود

81239558 5826736

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد حسن واحدی در جلسه کارگروه مدیریت پسماند خراسان رضوی از سازمان صنعت، معدن و تجارت، انجمن مدیران صنایع و خانه صنعت و معدن استان خواست صنایع غیرمجاز و زیر زمینی را شناسایی کرده و گزارش آن را به کمیته پسماند صنعتی و معدنی استان ارسال کنند.

او گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی باید اقدامات پیشگیرانه لازم با رویکرد هدایت صنایع غیر مجاز به مجاز را در دستور کار خود قرار دهد.

وی افزود: اقدامات مدیریت پسماندهای صنعتی نباید به مشهد محدود شود و باید در سطح خراسان رضوی عملیاتی شود.

او با بیان اینکه اختیارات کارگروه مدیریت پسماند استان به کمیته های پنج گانه ذیل آن تفویض می شود گفت: به همین منظور از این پس تصمیمات کمیته ها پس از هماهنگی با دبیرخانه جهت انطباق با قوانین برای اجرا به دستگاههای اجرایی مربوطه ابلاغ می شود.

وی مسوولیت مطالعات لازم به منظور ارائه طرحهای مدیریت پسماند در حوزه های گوناگون کشاورزی، صنعتی و معدنی را به کمیته های پنج گانه ذیل کارگروه تفویض کرد و افزود: پس از تهیه طرحهای مطالعاتی توسط هر کمیته با همکاری بخش خصوصی مدل تلفیقی مدیریت پسماند استان با تجمیع طرحها تا پایان سال جاری تدوین شده و طرح جامع پسماند استان طراحی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی بر لزوم تدوین برنامه های مدیریت پسماند در کمیته های پنج گانه ذیل کارگروه به صورت استانی تاکید کرد./1

1922 /664

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا