گوناگون

سالن اجلاس سران آماده برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن است

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی معصومی مدیر سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی با اعلام این مطلب اظهار داشت: با بسیج تمامی عوامل اجرایی، فنی و خدماتی تدارک لازم برای برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام در محل سالن اجلاس سران مهیا شده است.

وی با اشاره به بازسازی بخش هایی از وسایل و تجهیزات مورد استفاده در سالن اجلاس سران در آستانه برگزاری سی ویکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم خاطر نشان کرد: تمامی امکانات موجود در سالن اصلی و هشت تالار پیرامونی برای برگزاری هر چه بهتر و آبرومندانه تر مسابقات بین المللی قرآن کریم به کار گرفته شده است.

مدیر سالن اجلاس سران با یادآوری به کارگیری امکانات و بسیج عوامل و دست اندرکاران متذکر شد: همچنین برای برگزاری خیمه های معرفت، محوطه ضلع شرقی سالن اجلاس سران به این موضوع اختصاص پیدا کرده است.

معصومی در پایان سخنانش آمادگی کامل عوامل و دست اندرکاران سالن اجلاس سران را برای برگزاری هر چه باشکوهتر سی ویکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در هفته جاری اعلام کرد.


محافل انس با قرآن کریم در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود

محافل انس با قرآن همزمان با سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور استادان ملی بین‌المللی قرائت و ابتهال در استان‌های تهران و البرز برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، حجت‌الاسلام مسعود میریان مسئول کمیته فنی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با اعلام این مطلب گفت: در این محافل انس با قرآن استادانی همچون طاها نعمانی، میثم التمار از کشورهای مصر و عراق حضور خواهند داشت.

به گفته میریان، همچنین قاریان ممتاز ایرانی نیز در این محافل انس با قرآن تلاوت خواهند داشت.

مسئول کمیته فنی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم متذکر شد: همچنین محافل انس با قرآن همزمان با آغاز مسابقات بین‌المللی قرآن از ششم تا 12 خرداد در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

میریان در پایان سخنانش تصریح کرد: در این محافل انس با قرآن، گروه‌های مدیحه سرایی نیز، برنامه‌های متنوع قرآنی را اجرا خواهند کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا