گوناگون

سايت لاس پالماس:طرح 4 شگفت‌انگيز جواب نداد

سايت باشگاه لاس‌پالماس که مسعود شجاعي، بازيکن تيم ملي فوتبال ايران را در اختيار دارد، نوشت: گل ديرهنگام مسي باعث پيروزي يک بر صفر آرژانتين مقابل ايران و راهيابي اين تيم به مرحله يک‌هشتم نهايي رقابت‌هاي جام‌جهاني در برزيل شد. ستاره دنياي فوتبال درحاليکه طرح هجومي چهار شگفت‌انگير جواب نداد در عملکردي فوق‌العاده توانست در دقيقه 91پيروزي سختي را براي آلبي سلسته رقم بزند.

تيم آرژانتين در جو استثنايي ورزشگاه با حضور 35 هزار هوادار آرژانتيني و 90 دقيقه مقاومت ايراني‌ها، پس از پايان مسابقه جشن پيروزي گرفت.

خط حمله آلبي سلسته نيمه اول را با پيچيدگي آغاز کرد او شاهد دفاع مرموز ايران، همان طور که سرمربي‌اش هشدار داد، بود. به هر حال آرژانتين نتوانست گلزني کند و مسي هم نتوانست در نيمه دوم روي ضربات ايستگاهي دروازه‌ ايران را باز کند. ادامه اين عملکرد نيمه دوم احساس اضطراب آرژانتيني‌ها را به دليل ناتواني در گلزني مقابل ايران بيشتر کرد. در حالي که ايران مي‌توانست در اين ديدار تاريخ‌ساز شود.

ليونل مسي که از دست خودش عصباني بود به همراه گونزالو هيگواين خشمگين و سرجيو آگوئرو در خط حمله به علاوه آنخل دي ماريا تصوير تيره‌اي را از چهار شگفت انگيز به نمايش گذاشت.

در حالي که به نظر مي‌رسيد تساوي تاريخي ايران رقم خورده است، ليونل مسي توپي را در محوطه جريمه دريافت کرد و با شوت زيبايي دروازه ايران را باز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا