گوناگون

ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی در گیلانغرب تشکیل شد

81226189 5803906

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار ˈمعصومعلی محمدیˈ روز شنبه در نخستین جلسه این ستاد گفت: باید از توان و ظرفیت نیروهای متخصص، جوان، جویای کار و تحصیل کرده با استفاده از پتانسیل ها و موقعیت های ویژه منطقه جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در دورترین نقاط محروم استفاده شود.

وی با اشاره به عقد تفاهم نامه میان سازمان بسیج مستضعفین و وزارتخانه های مختلف تصریح کرد: سال گذشته هشت میلیارد ریال و در سه ماه نخست امسال هم تاکنون چهار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه و عقود اسلامی از محل طرح اقتصاد مقاومتی به افراد واجد شرایط پرداخت شد.

محمدی اظهار کرد: این اعتبار در راستای ایجاد طرح های پرورش قارچ، ورمی کمپوست، شیلات، دامپروری و دستگاه های جوجه کشی در دهستان های تابعه شهرستان واریز شده است.

وی گفت: پرداخت تسهیلات تا سقف 100 میلیون ریال نیازی به ارایه طرح ندارد، اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز، ارایه آموزش های لازم، فراخوان افراد واجد شرایط اجرای طرح، مکان یابی، شناسایی ظرفیت ها از دیگر برنامه هایی است که برای محقق نمودن اهداف طرح و ارتقای سطح تولیدات شهرستان از دو تا 18 برابر در برنامه پیش بینی شده است.

فرماندار گیلانغرب نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت اجرای برنامه های تبلیغی مناسب، از مسوولان دستگاه های اجرایی خواست تا با نگاه جهادی به اقتصاد مقاومتی تمام توان خود را برای تحقق اهداف تدوین شده بکار گیرند.

ˈفرامرز اکبریˈ افزود: در حوزه کشاورزی امسال با اجرای طرح های ویژه در بخش توسعه باغات، راه اندازی واحدهای راکد دامپروری و اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار گام اساسی در شهرستان برای تحقق شعار سال برداشته خواهد شد.

گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه بیش از 65 هزار نفر جمعیت دارد.ک/2

7398/712

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا