گوناگون

سرمایه‌گذاری برای شکوفایی ظرفیتهای گردشگری کهگیلویه و بویراحمد مغفول مانده است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر که به یاسوج سفر کرده است، بعداز ظهر شنبه و در پایان این سفر در جمع خبرنگاران، هدف از سفر خود را آشنایی با بخش گرشگری استان و به خصوص شهر یاسوج عنوان کرد.

وی اظهار داشت: از گذشته با ظرفیتهای بکر گردشگری این استان آشنا بوده و چندین بار به یاسوج سفر کرده ام.

سلطانی فر بر ایجاد زیرساختهای گردشگری به کمک دولت تاکید کرد و افزود: بخش خصوصی باید در حوزه گردشگری و اجرای پروژه ها در این بخش فعال شود و دولت نیز با ارائه تسهیلات و زیرساختها حمایت خواهد کرد.

وی بیان داشت: تعدادی پروژه گردشگری در شهر یاسوج توسط بخش خصوصی در دست احداث و مطالعه است که باید تلاش کنیم این سرمایه گذاری ها به نتیجه برسد.

سلطانی فر با اشاره به رونق بخش گردشگری در کشور گفت: این بخش به دلیل رویکرد خوب دولت و استقبال مردم و همچنین جایگاه ویژه گردشگری در سبد هزینه خانوار، رونق خوبی دارد.

افزایش رونق گردشگری داخلی طی سالهای آتی

وی افزود: در سالهای آینده نیز رونق گردشگری داخلی بیشتر خواهد شد و بر این اساس سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند با فراغ بال در این بخش سرمایه گذاری کنند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد می تواند یکی از مهمترین مقاصد گردشگری کشور در آینده باشد.

وی بیان داشت: این استان با داشتن طبیعت زیبا، جنگل، دشتهای سرسبز و رودخانه های جاری پتانسیل خوبی برای توسعه در این بخش دارد.

سلطانی فر اظهار داشت: همچنین این استان یکی از سکونتگاههای عشایر در کشور است و ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری روستایی و عشایری دارد.

وی تاکید کرد: برای رشد زیرساختهای گردشگری در این استان، سازمان میراث فرهنگی اولویتی ویژه برای استان از نظر توسعه زیرساختها و ارائه تسهیلات قائل خواهد شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا