گوناگون

سرپرست جدید پردیس شهید باهنر خراسان جنوبی منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز طی مراسمی عباس عابدی به عنوان سرپرست جدید پردیس شهید باهنر خراسان جنوبی معرفی و از زحمات حمیدرضا رضایی  تقدیر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در مراسم تودیع و معارفه سرپرستان پردیس امام سجاد(ع) خراسان جنوبی ضمن تسلیت وفات عالم ربانی آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی اظهار کرد: تغییرات و تحولات در آموزش و پرورش امری طبیعی است اما مهم این است رسالتی که در اختیار ما گذاشته شده به عنوان تربیت نیروی انسانی متعهد به خوبی انجام شود.

هزینه در دانشگاه فرهنگیان نوعی سرمایه‌گذاری است

عباس لامعی با اشاره به اینکه تغییرات تنها به ایجاد قوانین، مقررات و تجهیزات میسر نمی‌شود، افزود: اگر ما به دنبال تحول عظیمی در آموزش و پرورش هستیم باید نیروهای باتجربه را منصوب کنیم.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش جایگاه واقعی خود را پیدا کرده است، بیان کرد: درهایی که در گذشته برای جذب نیرو بوده امروزه بسته شده و تنها راه ورودی برای خدمت در آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: هرچه در دانشگاه فرهنگیان هزینه شود این خود نوعی سرمایه‌گذاری است چرا که اگر به دنبال ارتقای شخصیت آموزش و پرورش هستیم باید به دانشگاه فرهنگیان شخصیت بدهیم.

وی عنوان کرد: اگر معلم به عنوان رکن اصلی آموزش و پرورش مطرح است به یقین کلید تحریک نیز در اختیار معلمین قرار دارد.

لامعی با بیان اینکه بیش از نیمی از دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی معدل کتبی نهایی آنها بالای 18 است، گفت: این امر نشان از اهمیت این دانشگاه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا