گوناگون

طرح تذکر کتبی در خراسان شمالی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسینعلی یوسفعلی زاده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح تذکر کتبی طی هفته امر به معروف و نهی از منکر در خراسان شمالی خبر داد و افزود: در این طرح به افرادی که در نحوه پوشش و ظاهر خود ایراداتی دارند؛ کارت هایی اعطا می شود که در واقع نوعی هدیه است.

وی با تأکید بر این که البته در این هفته تذکر لسانی نیز همانند سابق اجرا می شود، اضافه کرد: شعار اصلی هفته امر به معروف و نهی از منکر امسال تذکر لسانی، پیام مهربانی و نظارت همگانی است.

سردار یوسفعلی زاده در ادامه با اشاره به آسیب شبکه های ماهواره ای بر خانواده ها، اظهار داشت: خانه ای که در آن ماهواره وجود داشته باشد خانه شیطان شده و امنیت از آن رخت بر می بندد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی تصریح کرد: ماهواره ظرفیتی علمی است اما امروز این ظرفیت در اختیار بنگاه ها و امپراطوری های رسانه ای غرب و صهیونیسم قرار گرفته که به خدا معتقد نبوده و مروج انسان خدایی و شیطان پرستی شده اند.

وی با بیان این که این امپراطوری در اختیار جریانی است که اراده اش فساد است، بر مبارزه و مقابله با این جریان تأکید کرد و افزود: ما با علم استفاده از ماهواره مخالف نیستیم بلکه با محتوا و پیام فساد آن مخالفت داریم همان گونه که اگر با استفاده از این ابزار دین و معرفت و اخلاق ارسال می شد با آن مخالفتی نداشتیم.

سردار یوسفعلی زاده تصریح کرد: از همه دستگاه ها و نهادها انتظار داریم آثار شوم ماهواره را برای مردم تشریح کنند.

به گفته وی در راستای فعالیت های روشن گرانه انجام شده در خراسان شمالی تاکنون 200 خانواده ماهواره های خود را به صورت داوطلبانه تحویل داده اند و بسیاری نیز خود دستگاه های ماهواره منازل خود را معدوم کرده اند.

سردار یوسفعلی زاده با بیان این که بیش از 95 درصد از تلاش و اقدامات بسیج در جهت عدم استفاده از ماهواره فرهنگی و آموزشی است، تصریح کرد: در این راستا باید سایر نهادها نیز بیش از پیش احساس مسئولیت کرده و وارد میدان شوند.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر با بیان این که هفته امر به معروف و نهی از منکر به معنای همراهی و همگامی با امام حسین(ع) است، افزود: محرم به معنای عدم سازش با یزیدیان زمان است.

به گفته سردار یوسفعلی زاده باید با تأسی از تفکر حسینی در برابر پلیدی ها و پلشتی ها مقاومت کرده و اجازه ندهیم دشمنان و بدخواهان نقشه های شوم خود را در این آب و خاک اجرایی کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا