گوناگون

سریال شهید تهرانی مقدم ساخته می‌شود

مجموعه تلویزیونی «شهید حسن تهرانی مقدم» با همکاری شبکه سه سیما، مرکز سیما فیلم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تولید می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، همچنین امروز در مراسمی برای تولید مجموعه تلویزیونی «شهید حسن تهرانی مقدم» میان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شبکه سه سیما و مرکز سیما فیلم تفاهم نامه همکاری امضا شد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به زوایا و ابعاد شخصیت فردی و  اجتماعی این شهید بزرگوار گفت:‌ شهید حسن تهرانی مقدم،‌ دانشمندی برجسته و سلحشوری قهرمان بود که صفات اخلاقی وی زبانزد و حتی در جنبه‌های دیگر اجتماعی همچون ورزش قهرمان بود.

سردار سرتیپ حمیدرضا مقدم فر همچنین با اشاره به دیگر ابعاد شــخصیتی این شهید بزرگوار گفت:‌ چند بعدی بودن زندگی شهید تهرانی مقدم به لحاظ نظامی ، علمی و‌ اجتماعی در کنار جنبه های عاطفی شخـصیت وی می تواند الگوی عملی برای زندگی دیگران باشد که شناساندن آن به جامعه تکلیف است.

وی با بیان این که شخصیت شهید حسن تهرانی مقدم در اذهان کسانی که با او کار کرده‌اند شناخته شده است؛ افزود: در شیوه مدیریت او تحقیق و پژوهش حرف اول را می‌زد و وی الگوی عملی مدیریت جهادی است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسـلامی اضافه کرد: شهید تهرانی مقدم حتی در سپاه پاسداران ناشناخته بود البته دشمنان خوب او را می‌شناختند صدام و صدامیان در دفاع مقدس برای سر او جایزه گذاشته بودند و نتانیاهو هم برای از بین بردن او لحظه شماری می‌کرد.

سردار مقدم فر گفت: یقین دارم که جامعه از این سریال بهره فراوان خواهند گرفت و این سریال منشا تحولی بزرگ خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا