گوناگون

سعداوي:گزينه مناسبي را جايگزين پريرا مي‌کنيم

  نعيم سعداوي اظهار کرد: من باتوجه به اين که به سفر رفته بودم با تاخير به مجموعه تيم اضافه شدم ولي طي سه چهار روزي که در اردوي کرج بودم، بازيکنان تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتند. در اين اردو يک بازي دوستانه نيز برگزار کرديم و مي توان گفت روند خوبي داريم و در حال دنبال کردن کارهاي مان هستيم.

به گزارش ايسنا، وي خاطر نشان کرد: به دنبال اضافه کردن بازيکناني به مجموعه تيم نيز هستيم تا بتوانيم در آن پست هايي که احساس مي کنيم با مشکل مواجه هستيم، خلاءها را پر کنيم. به هر حال به اندازه اي که لازم باشد در ليست مان براي جذب بازيکن جا داريم و در پست هاي دفاع وسط، دروازه بان و بخش جلويي، حتما بايد بازيکناني را جذب کنيم.

مربي تيم فولادخوزستان خاطرنشان کرد: با چند گزينه داخلي و خارجي در حال مذاکره هستيم و طي روزهاي آينده سعي مي کنيم آنها را جذب کنيم تا بتوانيم تا اندازه اي دغدغه خودمان و هواداران را کمتر و تيم منسجمي را وارد مسابقات کنيم.

وي درباره دروازه فولاد گفت: گلر يک پست بسيار حساسي است و در حال تلاش هستيم تا يک گزينه داخلي جذب کنيم، هر چند بيشتر گلرهاي داخلي جذب باشگاه هاي داخلي شده اند و اگر موفق نشويم يک گلر داخلي جذب کنيم، به گزينه خارجي فکر مي کنيم.

سعداوي در پاسخ به اين سوال که با توجه به اين که فولاد امسال عبدالله کرمي، سوشا مکاني، لوسيانو پريرا و غلامرضا رضايي را از دست داده است، چه برنامه اي براي جذب نفرات جايگزين دارد، خاطر نشان کرد: نمي دانم خيلي ها با چه نيتي روي اين موضوع که فولاد 11 تا 14 بازيکن خود را از دست داده و هنوز کسي را جايگزين نکرده است، مانور مي دهند. به هر حال اين اتفاق در تمام باشگاه ها مي افتد و اکنون اگر هر باشگاهي را بررسي کنيد، فکر مي کنم بيش از هشت بازيکن خود را از دست داده است.

وي افزود: به هر حال ممکن است آن بازيکناني را که يک تيم از دست مي دهد، خيلي با سيستم آن باشگاه از نظر مسايل فني و غيرفني هماهنگي نداشته باشند. ما تمايل داشتيم با چهار پنج بازيکن که از مجموعه ما جدا شدند، تمديد قرارداد و آن ها را در مجموعه حفظ کنيم و با توجه به اين که قرارداد آن ها با ما تمام شده بود ما خواهان مذاکره با آن ها بوديم ولي تعدادي از اين بازيکنان علي رغم اين که با آن ها تماس گرفتيم، حاضر به صحبت درخصوص تمديد قرارداد نشدند. به هر حال اين موضوع در فوتبال حرفه اي، طبيعي است و بازيکني که قراردادش تمام مي شود، خودش مي تواند درخصوص آينده اش تصميم بگيرد.

مربي تيم فوتبال فولادخوزستان بيان کرد: به هر حال اين موضوع دليل نمي شود که باشگاه فولاد دچار مشکل شود، آن چه براي ما اهميت خاص دارد اين است که دوست داريم بازيکناني را جذب کنيم که در وهله اول با عشق و علاقه دوست داشته باشند که به مجموعه فولاد اضافه شوند. در کنار اين موضوع نيز حتما براساس نيازي‌هايمان و شايستگي آن بازيکنان سعي مي کنيم که در جهت جذب بازيکن اقدام کنيم. در کل هنوز براي جذب بازيکن وقت داريم و سعي مي کنيم در زمان باقي مانده اين کار را انجام دهيم.

وي در ادامه درباره وضعيت آرش افشين و بختيار رحماني گفت: هنوز مصدوميت افشين برطرف نشده است و فکر مي کنم تا دو هفته آينده مشکل او کاملا برطرف شود. او صحبت هاي مقدماتي با باشگاه داشته است و فکر مي کنم قرار است بازهم با باشگاه صحبت کند. ما تمايل به حفظ او داريم. افشين جزو بازيکناني است که چندين سال است که جزو مجموعه باشگاه است و اميدواريم که او در تيم بماند و اين اتفاق طي روزهاي آينده بيفتد. افشين خودش را جزو مجموعه فولاد مي داند. رحماني هم يک سال ديگر با ما قرارداد دارد و با توجه به فشردگي تمرينات تيم ملي، اسکوچيچ مدتي را به او استراحت داده و قرار است که صحبتي هم با باشگاه داشته باشد.

سعداوي همچنين درباره جدايي پريرا خاطر نشان کرد: ما دوست داشتيم پريرا را در مجموعه مان حفظ کنيم ولي قرارداد او با ما تمام شده بود و شايد پيشنهاد بهتري داشت که از تيم ما رفت. مطمئنا ما سعي مي کنيم که يک گزينه بسيار مناسب را جايگزين او کنيم که هم گزينه داخلي و هم خارجي مدنظرمان است و در حال انجام مذاکراتي هستيم ولي هنوز هيچ چيز قطعي نشده است.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا فولاد مي تواند از عنوان قهرماني سال گذشته خود دفاع کند؟ گفت: با توجه به اين که سطح توقع و انتظارات بالا رفته است، حريفان با اين ديد که ما تيم قهرمان هستيم روبروي ما ظاهر مي شوند و مي توان گفت که کار بسيار سختي پيش رو داريم و بايد کار ما مضاعف باشد و تلاش مان را انجام دهيم تا در شرايط سخت هم سرافراز خارج شويم.

مربي تيم فوتبال فولادخوزستان گفت: فولاد سال گذشته علي رغم اين که بازيکن ستاره نداشت، با يک مجموعه کم ادعا کار خود را پيش برد و توانست نتايج خوبي را بگيرد. اميداريم که امسال هم بتوانيم همين روند را ادامه دهيم. وقتي باشگاه براساس اصول و ضوابط کار خود را دنبال کند و تحت تاثير هيچ جوي قرار نگيرد و به اصول تعريف شده خود پاي بند باشد، مطمئنا مي تواند راه بسيار خوبي را پيش رو داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا