گوناگون

سفر دو روزه رئیس جمهور به لرستان پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری یازدهم بعدازظهر امروز پنجشنبه پس از پایان سفر دو روزه خود به استان لرستان این استان را به مقصد تهران ترک کرد.

رئیس جمهوری صبح روز چهارشنبه هفته جاری به منظور سفری دو روزه از طریق فرودگاه خرم آباد وارد لرستان شد و طی دو روز گذشته در برنامه های مختلف حضور یافت.

نخستین برنامه رئیس جمهور در لرستان دیدار مردمی بود که در محل ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد. دیدار با عشایر و روستائیان، نشست با صاحبان سرمایه در قالب شورای توسعه و سرمایه گذاری لرستان، بازدید از مجتمع پتروشیمی خرم آباد؛ دیدار با روحانیت، ایثارگران و منتخبان از دیگر برنامه های دکتر روحانی در لرستان بود.

رئیس جمهور همچنین امروز در جلسه شورای اداری استان حضور پیدا کرد و در نهایت در جریان نشست با اصحاب رسانه پاسخگوی سوالات خبرنگاران استان بودند.

تصویب 79 طرح برای توسعه استان لرستان، تخصیص 100 درصدی اعتبارات عمرانی امسال لرستان، اختصاص اعتباری معادل سه برابر بودجه عمرانی لرستان طی امسال و سال آینده، احداث یک شهرک صنعت پتروشیمی،ساخت یک هتل چهار ستاره دیگر از سوی بنیاد مستضعفان، تکمیل یک هتل نیمه کاره در مرکز استان،اختصاص تسهیلات  از محل صندوق توسعه ملی برای طرح های صنعتی استان، پروژه های دامداری مدرن در لرستان، سرمایه گذاری در بخش آب و گردشگری از جمله دستاوردهای سفر دو روزه رئیس جمهور به لرستان بود.

بنابر این گزارش دکتر حسن روحانی رئیس دولت یازدهم طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 28 و 29 خردادماه مهمان مردم لرستان بود. این استان پنجمین استان میزبان سفرهای رئیس جمهوری بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا