گوناگون

سیاستهای کلی نظام سلامت گام مهم در زمینه کاهش مشکلات این حوزه است

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا شهبازی ظهر سه شنبه در شورای امنیت غذایی استان زنجان با بیان اینکه  ارتقا سلامت جامعه و بحث هدفمندی یارانه ها دو مقوله متاثر از هم است افزود:دولت تدبیر و امید به دنبال ابلاغ سیاست های کلی نظام سلامت از سوی مقام معظم رهبری تدابیر لازم را در این خصوص اتخاذ کرده و در حال حاضر شاهد نتایج خوب و اثرگذار اجرای این سیاست ها هستیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و اهمیت سلامت موادغذایی، همت مسئولان این حوزه به ارتقاء خدمت به مردم در این حوزه باشد تا بتوانیم نگرانی خانواده‎ها را به حداقل برسانیم.

شهبازی افزود: ارتقا سلامت جامعه و بحث هدفمندی یارانه ها دو مقوله متاثر از هم است در این راستا باید تلاش های مضاعفی برای کاهش شکاف های احتمالی در این حوزه انجام شود.

معاون امنیتی سیاسی استاندار زنجان گفت: حضور پزشک مقیم در بیمارستان از دغدغه‎های اصلی مردم بود که با سیاست‏‎های اتخاذ شده پزشک متخصص در بیمارستان‏ها حضور دارد.

شهبازی افزود: حضور پزشک مقیم از دغدغه‎های اصلی مردم در بیمارستان‎‏ها بود که بار منفی آن با حل این مساله از بین رفته است.

وی ادامه داد: توجه به مساله پزشک مقیم در بیمارستان از بار روانی منفی در بیماران بسیار کاسته است و باید اجرای دقیق و صحیح پزشک مقیم در بیمارستانها اولویت اساسی باشد.

معاون امنیتی سیاسی استاندار زنجان با بیان اینکه برنامه ریزی و اهتمام ویژه برای کاهش مشکلات حوزه درمان ضروری است گفت: برای ارتقاء سلامتی مردم باید در دستور کاریی دست اندرکاران قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا