گوناگون

سیستم والیبال ایتالیا خاص و حرفه‌ایست/ فوتبال ایران در برزیل پدیده می شود

 
فرهاد قائمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: ایتالیا تیم قدرتمندی است ما مقابل آنها با تمرکز بالا  بازی کردیم در این دیدار مقابل ایتالیا در کار تیمی وسرویس بسیار ایده‌آل ظاهر شدیم و توانستیم به خوبی آنها را تحت تاثیر قرار دهیم.
 
 وی گفت: از هواداران نهایت تشکر را دارم مردم در هر شرایطی ما را حمایت کرده‌اند ما هم دنبال کسب نتیجه خوب و شاد کردن دل آنها هستیم.
 
وی در خصوص چهارمین دیدار تیم‌های ایران و ایتالیا گفت: چگونگی حضورمان در بازی بعدی بستگی به دستورات کادر فنی دارد ایتالیا  والیبال را با سیستم خاص خود بازی می‌کند هیچ فرقی از نظر قدرت میان تیم ملی A و یا B این کشور نیست، آنها از بهترین سطح والیبال جهان برخوردار هستند ما توانستیم با کار گروهی ایتالیا را شکست دهیم.
 
 وی در خصوص دیدار تیم‌های ملی  فوتبال ایران و آرژانتین اظهار داشت: این دوره از مسابقات جام جهانی فوتبال دوره شگفتی‌هاست به طور حتم ایران هم جزو پدیده های جام جهانی خواهد بود و بهترین نتیجه را کسب می‌کند و یکی از فوتبالیست‌های ملی پوش کشورمان گفته بود: مطمئن هستم که آرژانتین هم برای بازی مقابل ایران تحت فشار روانی است ملی‌پوشان کشورمان می‌توانند با کار گروهی خوب بهترین عملکرد را داشته باشند.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا