گوناگون

سیل خسارات قابل توجهی به کلاچون میامی وارد کرد/ مسئولان پاسخگو نیستند

به گزارش خبرنگار مهر، باغداران منطقه کلاچون شهرستان میامی در اثر شدت بارندگی و سیل روز گذشته خسارات شدیدی را متحمل شده اند ولی تاکنون هیچ کدام از مسئولان شهرستان و منطقه کوچکترین اقدامی در این زمینه انجام نداده و حتی حاضر به حضور در منطقه نشده اند.

یکی از باغداران منطقه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تاکید بر اینکه مردم روستا چندین ساعت در سیل گرفتار شده بودند اما مسئولان منطقه کوچکترین توجهی به این مسئله نداشتند گفت: این منطقه پوشش تلفن همراه ندارد و روز طوفان و سیل مجبور به اقامت در این منطقه بودیم و بعد با پای پیاده به سمت شهر حرکت کردیم.

صائمی خاطر نشان کرد: الان زمان برداشت محصول در این منطقه است و ما انتظار داشتیم حداقل یک مسئول به این منطقه سر بزند و از نزدیک مشکلاتی که سیل برای کشاورزان و باغداران ایجاد کرده را ببیند ولی متاسفانه بیش از 20 ساعت از وقوع سیل گذشته و خبری از هیچ مسئولی نیست.

یکی دیگر از باغداران منطقه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اینکه منطقه از امکانات حداقلی مانند پوشش خط تلفن هم محروم است تصریح کرد: در این مدت نه از نیروهای امدادی خبری بود نه از کسی که به داد مردم برسد و راهی برای نجات به آن ها نشان دهد.

عابدیان یادآور شد: راه های مواصلاتی ما تا 90 درصد تخریب شده و بارش تگرگ به باغات و محصولات خسارات زیادی وارد کرده است.

خبرنگار مهر تماس های مکرری با مسئولان شهرستان میامی داشت و متاسفانه در هیچ کدام از این تماس ها نتوانست با مسئولی ارتباط برقرار کرده و در خصوص عدم حضور و بی توجهی آن ها به مردم این منطقه پاسخی دریافت کند.

نبود ستاد بحران،عدم سکونت مسئولان در شهرستان “پروازی بودن مسئولان”،عدم حضور امدادگران و … معضلاتی است که در این موقعیت بیش از هر زمان دیگری به چشم می آید و در حال حاضر هیچ مسئولی پاسخگوی آن نیست.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا