گوناگون

شلیک آمریکایی ها به هواپیمای مسافری ،مدعیان حقوق بشر را رسوا کرد

81224797 5801671

به گزارش ایرنا، ˈجاسم جادریˈ پنجشنبه شب در مراسم گلباران شهادتگاه مسافران پرواز 655 افزود: آمریکایی ها در آن زمان چون موفق به رویارویی با ملت غیور ایران اسلامی در جبهه های حق علیه باطل نشدند، دست به این اقدام جنایتکارانه زدند.

وی جنگ افروزان جنایتکار آمریکا را فرزندان ابوجهل و ابوسفیان و دیگر جاهلان زمان پیغمبر اسلام (ص) معرفی کرد که امروز به جان ملت های بی دفاع و مظلوم افتاده اند.

وی تصریح کرد: این جنایتکاران هر زمانی که نمی توانند در برابر اراده ملت های اسلامی مقاومت کنند، دست به اقدامات وحشیانه ای همچون انفجار هواپیمای مسافری ایران می زنند که این نشانه زبون و خوار بودن آنها است.

همزمان با بیست و ششمین سالگرد شهادت 290 مسافر پرواز 655 هواپیمایی جمهوری اسلامی ، شهادتگاه این مسافران غروب پنجشنبه دوازدهم تیر،با حضور استاندار هرمزگان، معاونان استانداری ، فرماندار بندرعباس و جمعی دیگر از مسوولان سیاسی و خانواده های شهدا گلباران شد.

در سال 67 یک فروند هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی ایران ساعت 10 صبح روز 12 تیرماه از بندرعباس با 290 مسافر عازم دبی بود که چند دقیقه پس از پرواز در حالیکه در کریدور بین المللی هوایی در پرواز بود مورد اصابت دو فروند موشک از ناو آمریکایی وینسنس بر فراز آبهای خلیج فارس قرار گرفت و همه مسافران این هواپیمای مسافری به شهادت رسیدند.ک/3

7198/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا