گوناگون

شهدای هفتم تیر استان بوشهر بیشتر به مردم معرفی شوند

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله شفیعی صبح پنجشنبه در جمع اعضای ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر استان بوشهر اظهار داشت: دشمنان تلاش‌های بسیار زیادی برای ضربه‌زدن به کشور ما داشته است و هدف آنها سقوط و سرنگونی این نظام بوده که با دریات امام خمینی(ره) ناکام مانده است.

وی در ادامه به تشریح واقعه هفتم تیرماه پرداخت و این روز را به عنوان یکی از نادرترین روزهای تاریخ برشمرد و گفت: دشمنان با کودتا و شرارت و جنگ و… برای ضربه زدن به کشور ما تلاش کرده‌اند ولی هفتم تیر در نوع خود از نادرترین وقایع در طول تاریخ انقلاب اسلامی است.

IMG12375938

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: تبلیغات سوء بسیار زیادی از سوی رسانه‌های داخلی و خارجی علیه شهید بهشتی صورت می‌گرفت که با شهادت ایشان مردم به مظلومیت وی پی بردند و این تبلیغات خنثی شد.

وی با بیان اینکه پیام امام خمینی(ره) به مناسبت شهادت شهید بهشتی مرهمی بر دل‌ها و زخم‌های مردم بود، افزود: استان بوشهر نیز دو شهید را در این حادثه تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که شهید میر بهزاد شهریاری و شهید مهندس عباس حیدری هستند و از افتخارات استان بوشهر هستند.

شفیعی با بیان اینکه نام شهدای هفتم تیر همواره در تاریخ ماندگار است، بیان داشت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در استان بوشهر برگزار می‌شود که امیدواریم بتوانیم با کیفیت بالایی آن را ارائه دهیم.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در طول سال برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند که این یک توفیق الهی و بزرگ برای ما است و نباید در این کارها احساس خستگی کنیم و با تمام توان در راستای اجرای این برنامه‌ها تلاش کنیم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در روز پنجم تیر ماه در روستای بوحیری زادگاه شهید میربهزاد شهریاری شهرستان دشتی برگزار می‌شود.

شفیعی تصریح کرد: همچنین مراسم گرامیداشت شهید آیت الله دکتر بهشتی و شهیدان میر بهزاد شهریاری و مهندس عباس حیدری در یکی از مساجد شهر بوشهر در چهارم تیرماه برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا