گوناگون

شهرام محمودی: خوشحالی مردم در میادین و خیابانها باعث غرورمان شد/ جایم خالی نمی ماند

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،شهرام محمودی گفت از این موضوع ناراحتم که شاید به مرحله پایانی لیگ جهانی نرسم و نتوانم باز هم با آبشارهای قدرتمندم به تیم ملی کمک کنم.
 
وی افزود:من  این اتفاق بزرگ را به همه تبریک می گویم اما من واقعا بدبیاری آوردم . مچ پای چپم از دو طرف ورم شدیدی دارد و الان باید به بیمارستان بروم تا از پایم آزمایش MRI  گرفته شود.
 
شاید یکی از دلایل مصدومیتم خستگی بود که نتوانستم تعادلم را حفظ کنم اما با مدافع حریف هم زمان روی زمین فرود آمدیم و پای من با ایشان برخورد کرد و همین موضوع باعث شد از مچ پا آسیب شدیدی ببینم.
 
وی خاطر نشان کرد:

راستش را بگویم از اینکه شاید نتوانم به مرحله پایانی بازیها برسم شدیدا ناراحت هستم. امیدوارم با کمک پزشکان خوبمان زودتر به میدان بازگردم.از مردم هم می خواهم که برایم دعا کنند تا فینال را از دست ندهم.
 
 محمودی درباره جایگزینش در تیم تصریح کرد:

به هیچ عنوان نگران نیستم. امیر غفور را دیدید که بعد از مصدومیت من عالی کار کرد. رضا قراء هم بازیکن جوان و خوبی است . اصلا نگران نیستم که بچه ها نتوانند جای خالی من را پر کنند.
 باید امیدوار باشم تا آخر این ماه که مسابقات مرحله نهایی شروع می شود سلامتم را بازیابم.
 
 وی درباره خوشحالی پس از بازی گفت:
 
باور کنید از این موضوع احساس غرور کردیم. تمام تلاش ما این است که باعث خوشحالی مردم شویم تا خنده روی لبانشان نقش ببندد.
 
 محمودی درباره پاداششان پس از مسابقات گفت:
 
البته من نمی دانم این پاداش چه قدر است و به چه دلیل. اما همین را بگویم که ما برای پاداش و جایزه بازی نمی کنیم و فقط می خواهیم دل مردم را شاد کنیم. با این حال از مسئولین این وزاتخانه تشکر می کنم .

انتهای پیام/
 
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا