گوناگون

شهردار: سقف تسهیلاتی برای پروژه های عمران شهری کرج برداشته شد

81202525 5763035

به گزارش ایرنا، ˈعلی ترکاشوندˈ عصر یکشنبه در آیین گشایش دو پروژه عمرانی در منطقه دو شهری کرج افزود: با موافقت شورای اسلامی شهرکرج در نیمه نخست امسال یکهزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای اجرای پروژه های عمرانی این کلانشهر هزینه می شود.

وی با بیان اینکه مجوز شورای شهر برای دریافت تسهیلات بانکی موجب گشایش در طرح های عمرانی شده است،گفت : براین اساس پروژه تقاطع غیرهمسطح دانش آموز کرج شش ماه زودتر از موعد مقرر به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: پروژه قرار بود تا اسفند ماه امسال به بهره برداری برسد که زمان گشایش آن مهرماه تعیین شد.

شهردار کرج از گشایش تقاطع بزرگ غیر همسطح حافظ در جاده کرج – چالوس در آینده نزدیک خبرداد و گفت : با دریافت تسهیلات بانکی بسیاری از پروژه های عمرانی کرج زودتر از زمان مقرر بهره برداری خواهند شد.

*** طرح های قطار شهری کرج از منابع داخلی تامین اعتبار می شوند

شهردار کرج در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات دولت در بخش تامین بودجه برای طرح های بزرگ عمرانی به مردم کلانشهر کرج اطمینان داد از محل منابع داخلی و با عزم اراده مردم و مسوولان منطقه قطاری شهری به سرانجام برسد.

ترکاشوند گفت: برای تحقق این هدف از تمام ظرفیت های شهرستان کرج استفاده خواهیم کرد ودراین مسیر به حمایت و مشارکت مردم نیاز داریم .

برای کلانشهر کرج شش خط قطار شهری تعریف شده که خط یک آن به بهره برداری رسیده و خط دو قطار شهری به طول 27 کیلومتر بین کمالشهر کرج تا شهرستان شهریار استان تهران در دست ساخت است.

تاکنون 14 کیلومتر از تونل خط دو قطار شهری کرج حفاری شده که این پروژه اکنون با مشکل مالی مواجه است.

چهار خط دیگر قطار شهری کرج که خط سوم آن به صورت منوریل یا هوایی تعریف شده ، هنوز در سطح مطالعه باقی مانده که قرار است با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی اجرایی شوند.

شهردار کرج در پایان از همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای پروژه های عمرانی قدردانی کرد.

دراین آیین دو پروژه بلوار کامیونداران بطول یکهزارو 500 متر و بوستان بهارستان به مساحت 10 هزار متر مربع در منطقه دو شهری کرج به بهره برداری رسیدند. ک/2

7410/ 691

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا