گوناگون

شهردار قشم: حل مشکلات شهر تعامل می‌خواهد ‌

شهردار قشم از حل مشکلات محلات این شهر از طریق تعامل همه دستگاه‌ها و نهادها با یکدیگر با مشارکت مردم، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خلیج فارس از قشم، ابراهیم رستم گورانی در بازدید از محله سجادیه قشم با بیان این مطلب گفت: قشم به عنوان یک شهر توریستی می‌بایست از شرایط ایده آل در حوزه شهری برخوردار باشد و این مهم جز با تعامل همه دستگاه‌های اجرایی این منطقه با یکدیگر میسر نمی‌شود.

وی با اشاره به فعالیت سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه خدمات شهری، افزود: برای ارتقاء و افزایش خدمات شهری در این منطقه به مشارکت همه جانبه مردمی و تعامل همه نهادها و دستگاه‌ها با یکدگیر نیاز داریم.

شهردار قشم با اشاره به انتظار مردم از مسئولان در حوزه ارائه خدمات شهری گفت: برای ساختن شهری زیبا و در شأن و منزلت مردم، به برنامه دو سویه بین مسوولان با یکدیگر و مردم با مسئولان نیاز داریم.

وی تصریح کرد: مردم شهر قشم با تفکیک زباله‌های تر و خشک و قراردادن کیسه های زباله در سطل‌های مخصوص در ساعت 21 می توانند در سالم سازی محیط زیست با مسئولان شهرداری و سازمان منطقه آزاد قشم مشارکت کنند.

گورانی با اشاره به اهمیت ایجاد فاضلاب در نقاط مختلف شهر قشم گفت: مردم محلات این شهر نیز باید با خودداری از رها سازی فاضلاب در کوچه ها به سالم سازی محیط زیست و سلامت فرزندان خود کمک کنند.

توسعه فضای سبز، ایجاد پارک‌های محله‌ای، اهمیت نشست هفتگی با مردم در مساجد محلات، پلاک گذاری کوچه‌ها و خانه‌ها نیز از مواردی بود که شهردار قشم به ایجاد آن تاکید کرد.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا