گوناگون

شهرک طلا سال آینده در اصفهان راه اندازی شود

به گزارش خبرنگار مهر، رسول یاحی عصر چهارشنبه در آئین افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین المللی فلزات گرانبها، طلا و جواهرات، ساعت، سنگهای قیمتی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته صنعت طلای اصفهان را یکی از بزرگ ترین ظرفیت های استان اصفهان در بخش صنعت دانست و اظهار داشت: استان اصفهان در بخش ساخت و ساز و تکنیک های طلایی یکی از اولین های بازار جهانی است.

وی با بیان اینکه حضور طلای ایران و به ویژه اصفهان در بازارهای جهانی ضروری است، افزود: در این راستا با بهره گیری از ظرفیت جوانان و به ویژه دانشجویان نخبه می توان فاصله نرم افزاری صنعت طلا با رقبای خارجی را کاهش داد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه تامین امنیت یکی از ضروری ترین نیازهای صنعت طلا است، ادامه داد: متاسفانه اکثر ناهنجاری ها و آسیب های موجود در جامعه ناشی از بیکاری است که باید با اشتغال زایی برای جوانان مرتفع گردد.

وی راه اندازی شهرک طلا و جواهر را ضروری دانست و ادامه داد: با راه اندازی این شهرک می توان پیشرفت های خوبی را در بخش اشتغال و امنیت در استان اصفهان در بحث صنعت طلا شاهد بود.

یاحی با تاکید بر استفاده از آخرین علم و تکنولوژی برای طراحی در صنعت طلا اظهار داشت: در این راستا باید از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای راه اندازی شهرک طلا در اصفهان باید انجام پذیرد، افزود: شهرک طلا باید سال آینده در استان اصفهان راه اندازی شود.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا