گوناگون

ضرورت تعریض باند شمالی اتوبان شهید کسایی تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق پورمهدی شامگاه سه شنبه در جلسه ویژه کمیته ایمنی حمل و نقل آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید همه ادارات و دستگاه های مختلف استان برای تکمیل نواقصات جاده ها تعامل کنند، گفت: می توان با انجام برخی کارهای جزئی از میزان تصادفات تا حد زیادی کاست و انتظار داریم در این خصوص اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی توجه ویژه ای داشته باشند.

وی همچنین از افزوده شدن یک باند به قسمت شمالی اتوبان شهید کسایی توسط شهرداری تبریز خبر داد و اظهار داشت: باید ورودی ها و خروجی های این اتوبان استاندارد شوند تا شاهد کاهش امار تصادفات باشیم.

پورمهدی همچنین با بیان اینکه ایجاد رمپ های استاندارد، نصب علایم و تعبیه کندروها در کنار جاده ها می تواند تا حد زیادی از وقوع تصادف بکاهد، ادامه داد: تعریض محور تبریز- آذرشهر که مدت هاست آغاز شده باید هرچه زودتر خاتمه یابد و همچنین پاسگاه های پلیس راه در جاده های پر تردد استان ایجاد شوند.

وی همچنین اذعان داشت: حضور نیروهای پلیس راه در جاده ها تاثیر زیادی در کاهش تصادفات دارد و باید تمام ارگان ها با راهداری و پلیس راه در تامین امنیت جاده ها تعامل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا