گوناگون

ضرورت حمایت ویژه از سرمایه گذاران مراغه ای/ استادیوم ورزشی در شهرستان احداث شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دواتگری ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری استانداری آذربایجان شرقی که در مراغه برگزار شد، گفت: در تدوین سند توسعه شهرستان مراغه باید نظرات تمامی ادارات در نظر گرفته شود تا هرچه زودتر شاهد تدوین این سند باشیم.

وی ادامه داد: حمایت از سرمایه گذاران از مشکلات اساسی این شهرستان بوده و متاسفانه بانک ها اقداماتی در نظر گرفته اند که طی آن سهم حمایت از سرمایه گذاران این شهرستان کاهش یافته و در پی آن سرمایه گذاران نیز رغبت خود را از دست داده اند.

دواتگری با اشاره به پتانسیل های علمی و دانشگاهی این شهرستان گفت: این شهرستان دارای دانشگاه های سراسری و آزاد بوده و این امر پتانسیل علمی بالایی برای کشور است.

وی ادامه داد: انتظار داریم میراث فرهنگی اقدامات لازم برای جذب گردشگری به این شهرستان را انجام داده و گردشگران زیادی را از نقاط مختلف جهان به این شهرستان جذب کنند.

نماینده مردم مراغه با اشاره به اینکه این شهرستان به یک موزه فسیل نیاز دارد، گفت: در موزه فرانسه سالن ویژه ای به عنوان سالن فسیل مراغه وجود دارد اما در این شهرستان سالن اینچنینی نداریم.

دواتگری در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: همچنین در راستای حنمایت از ورزش شهرستان باید هر چه زودتر استادیوم ورزشی مراغه احداث شود.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا