گوناگون

طرح بيمه ورزشي‌ها در هيأت دولت مطرح شد

 حميدرضا گرشاسبي مديرکل حوزه وزارتي وزارت ورزش امروز در جمع پيشکسوتان ورزش درباره صحبت‌ها و مشکلات پيشکسوتان اظهار داشت: قول مي‌دهم هيچ بي‌عدالتي نشود. اگر اين اتفاق افتاد يقه وزير ورزش و ما را بگيريد! در وزارت گروه خاصي وجود ندارد و در آن به روي همه شما باز است. کار سخت است و به دادمان برسيد و رهنمودهاي خود را به ما ارائه دهيد.

وي ادامه داد: به من دستور دادند عضو هيأت مديره صندوق شوم. هنگامي که وارد مجموعه شدم ديدم 7-8 ميليارد بدهي داريم. عدالت رعايت نشده بود و ريخت و پاش‌هايي وجود داشت اما مطمئن باشيد از حق شما دفاع مي‌شود.

گرشاسبي در ادامه از تاسيس شرکت ساختماني خبر داد و گفت: وزير ورزش اعلام کرده اين شرکت شکل بگيرد و پيشکسوتان امور کار را در دست بگيرند. چرا کار را به دست کسي ديگر بدهيم. ما شرکت‌هاي مختلفي داريم که پيشکسوتان مي‌توانند ورود کنند.

مديرکل حوزه وزارتي ورزش ورزش در ادامه از طرح بيمه ورزشي‌ها توسط وزير در هيأت دولت خبر داد و عنوان کرد:‌مديرکل حوزه وزارتي ورزش ورزش در ادامه از طرح بيمه ورزشي‌ها توسط وزير در هيأت دولت خبر داد و عنوان کرد:‌اين طرح توسط وزير در هيأت دولت مطرح شده و در ادامه در دولت و مجلس تصويب شود تا هيچ پيشکسوتي دستش جلوي شخص ديگري دراز نباشد. هيچ کسي مخالف پول دادن نيست اما بايد اين موضوع با رعايت عدالت باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا