گوناگون

طرح سراسری مودت شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) در امامزادگان کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه طرح «ضیافت الهی» در 2100 امامزاده و بقعه متبرکه در حال برگزاری است، اظهارداشت: یکی از اهداف اجرای این طرح اجرای امینانه نیات واقفان است ، برخی از موقوفات با نیت اطعام روزه داران ، برنامه های قرآنی ، جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) ، برنامه های شب قدر و … وقف شده اند که برای اجرای این نیات طرح «ضیافت الهی» برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به سرفصلهای اصلی طرح «ضیافت الهی» افزود: حضور روحانیون در امامزادگان از سرفصلهای این طرح است که در این زمینه چهار هزار مبلغ از حوزه علمیه قم و حوزه های علمیه استانها در این طرح مشارکت دارند که سخنرانی، گفتمانهای دینی، پاسخ گویی به سؤالات شرعی و حضور در خیمه های معرفت را مدیریت خواهند کرد.

حجت الاسلام شرفخانی با اشاره به اینکه 1550 نمایشگاه ضیافت الهی در امامزادگان برپا شده است، افزود: این نمایشگاه ها به صورت سلسله مباحث نمایشگاهی در قالب 25 تابلو گرافیکی با موضوع آیات سبک زندگی اسلامی در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه برنامه مناجات خوانی در امامزادگان بر حسب دستور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در امامزادگان بصورت جدی دنبال می شود، افزود: در 400 امامزاده امسال این طرح را در قالب تلاوت دعای ابوحمزه ثمالی، دعای افتتاح و مناجات خوانی تا سحر درحال اجراست.

حجت الاسلام شرفخانی با اشاره به اینکه طرح سراسری مودت با هدف جلب مشارکت مردم در عمران و آبادانی بقاع متبرکه در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، افزود: این طرح با حضور خیران، واقفان و علاقه مندان در جهت بازسازی، توسعه، عمران و آبادانی امامزادگان برگزار گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا