گوناگون

طرح قرآنی 1448 در کانون های فرهنگی و هنری مساجد یزد اجرا می شود

81222015 5796953

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دبیرخانه کانون مساجد یزد ˈمحسن رستگاریˈ افزود: این طرح به مدت سه ماه و بصورت 20 ساعت جلسه حضوری و 26 ساعت جلسه غیر حضوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طرح یاد شده برعهده کانون طلایه داران آوای وحی و کانونی تخصصی قرآن استان است اظهار داشت: این طرح با محتوای حفظ موضوعی قرآن کریم با محوریت سبک زندگی شامل 76 عبارت و آیه در دو بخش باورها و رفتارها با موضوعات خداباوری، الگو شناسی و غیره برپا می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد گفت: تشویق و ترغیب عموم علاقمندان جهت پرداختن به امر حفظ آیات موضوعی قرآن کریم به عنوان یک ارزش اسلامی، ترویج باورها و رفتارها جهت تحقق شعار سال و زمینه سازی جهت دستیابی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن از مهمترین اهداف طرح قرآنی 1448 است.

ˈرستگاریˈ با بیان اینکه در سال گذشته طرح یاد شده در سطح 110 کانون فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد اظهار داشت: در مجموع افزون بر یکهزار و 300 نفر در این طرح شرکت کرده بودند که از این تعداد 100 نفر موفق به کسب جایزه عتبات عالیات شدند.

ˈرستگاری ˈ یکی از مهمترین رسالت های کانون فرهنگی و هنری مساجد را ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه و به خصوص در بین جوانان و نوجوانان بیان کرد افزود: در این راستا طرح های قرآنی متفاوتی مانند تلاوت نور، تفسیر کوتاه و جلسات سنتی قرآن کریم در طول سال در کانون های مساجد برگزار می شود.ک/1

650/7546

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا