گوناگون

امام جمعه کاشان: مذاکرات وین، مذاکره بین ایران و آمریکاست

81222019 5796999

به گزارش ایرنا، آیت الله ˈعبدالنبی نمازیˈ روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی کاشان اظهار داشت: اعضای طرف مذاکره ایران در گروه 1+5 در حقیقت از خود اختیاری ندارند و تحت نفوذ آمریکا تصمیم گیری می کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در این مذاکرات مقتدرانه بر روی مواضع هسته ای خود ایستاده است و در برابر خواسته های آنان سر تسلیم فرو نمی آورد.

وی به حربه های دشمنان برای آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و تاکید کرد: دشمنان با ایجاد کارخانجات تولید مشروبات الکلی و دپوی آن در مرزهای غربی، تهاجم فرهنگی از طریق اینترنت، وبلاگ ها و سی دی های مبتذل در کمین جوانان این کشورند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنانش پلیس را مظهر اقتدار ملی با جنبه بازدارندگی بالا برشمرد و خاطرنشان کرد: در برابر تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی نباید بی تفاوت باشیم و یکی از نهادهایی که ارتباط مستقیم با برقراری امنیت دارد، نیروی انتظامی است.

آیت الله نمازی شهرستان کاشان را بدلیل وجود بیش از 20 هزار اتباع بیگانه و قرارگرفتن در مسیر ترانزیت شمال و جنوب نیازمند نگاهی ویژه و کارشناسانه و اقدامات زیرساختی عنوان کرد.

در این آیین از خدمات سرهنگ ˈمنوچهر صفاییˈ قدردانی و سرهنگˈمهدی پورغلامحسینˈ بعنوان فرمانده انتظامی کاشان معرفی شد.

سرهنگ پورغلامحسین، کارشناس ارشد رشته ˈمدیریت بحرانˈ از سال 90 تاکنون فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد بوده است.

7429/545

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا