گوناگون

طرح های توسعه ای مناسبی برای روستاییان در سال جاری پیش بینی شده است

81218860 5791623

به گزارش خبرنگار ایرنا، سالار مرادی نماینده مردم سنندج، دیواندره کامیاران در مجلس شورای اسلامی و محمد ابراهیم زارعی فرماندار سنندج روز شنبه به همراه جمعی از مدیران استانی و شهرستانی با مردم بخش حسین اباد از توابع سنندج از نزدیک دیدار و به مشکلات این بخش رسیدگی کردند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: با تلاش هایی که در مجلس انجام شده، نمایندگان، اعتباری را در قالب ماده 180 از مجلس در اختیار گرفته اند که بنابر نیاز اعلامی از جانب بخشداری ها و فرمانداری ها بصورت عادلانه توزیع خواهد شد.

سالار مرادی توسعه کشاورزی و ایجاد طرح های خود اشتغالی در این زمینه را برای منطقه ضروری دانست و افزود: امسال برای کشاورزان و روستاییان طرح هایی در زمینه توسعه کشاورزی، بیمه محصولات کشاورزی، طرح های فراگیر بهداشتی و کاهش هزینه های درمانی پیش بینی شده است.

وی گاز رسانی روستایی و ترمیم و بازسازی جاده های روستایی و همچنین تخصیص یارانه 85 درصدی به باغات و مزارع جهت ایجاد سیستم آبیاری تحت فشار را از دیگر طرح های پیش بینی شده عنوان کرد.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امید است با همت و پشتیبانی مردم منطقه و تخصیص به موقع اعتبارات و اجرا و تکمیل طرح های نیمه تمام، بتوان برخی از مشکلات و نیازهای این را منطقه برطرف کرد.

فرماندار سنندج نیز در این بازدید گفت: سال گذشته در بخش حسین آباد یک میلیارد و 700 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک سرمایه ای به بخش راه، آب شرب، طرح های هادی و ساخت مدرسه شش کلاسه حسین آباد اختصاص یافته است.

محمد ابراهیم زارعی بر لزوم توجه و همکاری همه دستگاه های اجرایی در انجام طرح های نیمه تمام تاکید کرد و افزود: در کمیته برنامه ریزی شهرستان سعی می شود اعتبارات اختصاصی در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت بیش از 80 درصدهزینه شود.

فرماندار و نماینده مردم در مجلس از طرح های نیمه تمام در روستاهای حسین آباد، باینچوب، بازیرباب، باقر آباد و تازه آباد بازدید و با مشکلات مردم این روستاها از نزدیک آشنا شدند.

عدم اجرای طرح های هادی نیمه تمام، راه های روستایی، تامین آب شرب و تخصیص آب کشاورزی از سدهای مجاور، اجرای عملیات گاز کشی به روستاها، تکمیل و ساخت فضاهای آموزشی جدید، تقویت آنتن دهی تلفن همراه و تخصیص اینترنت به روستاها در این بازدید مطرح شد.ک/2

7348/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا