گوناگون

طرح های تولیدی را به بانک ها معرفی کنید

81238347 5824582

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد باقر بهشتی روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و توسعه استان اردبیل افزود: دستگاه های اجرایی تاکنون طرح های تولیدی در حد اعتبار ابلاغ شده به ارزش یک هزار و 140 میلیارد ریال را جهت بهره مندی از تسهیلات به بانک ها معرفی نکرده اند.

وی بیان کرد : این امر باعث می شود که مشکلات واحدهای تولیدی حل و فصل نشود.

او با بیان اینکه باید طرح هایی با ارزش بالاتر از اعتبار ابلاغ شده به بانک ها معرفی شوند ، خواستار همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان شد.

بهشتی با اشاره به وجود بیش از 40 واحد تولیدی در استان که به دلیل مشکل نقدینگی راکد مانده اند ، افزود: باید تلاش کنیم با فعال کردن این واحدها از تعداد بیکاران منطقه بکاهیم.

وی با تاکید بر رفع و حل مشکلات واحدهای تولیدی و نیمه کاره استان خواستار حمایت از سرمایه گذار برای رفع مشکل بیکاری در استان شد.

وی ادامه داد: رفع مشکل بیکاری در جامعه از تعداد بزهکاران بالقوه استان کاسته و میزان جرم و ناهنجاری را در جامعه کاهش می دهد.

بهشتی با اشاره به راه اندازی کارخانه سرم سازی در استان ، آغاز فعالیت این کارخانه را در رونق اقتصادی و علمی منطقه بااهمیت دانست و خواستار رفع مشکل نقدینگی این واحد شد.

8124/530

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا