گوناگون

عبادي‌پور و قائمي در ميان بهترينهاي ليگ‌جهاني

  به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومي فدراسيون واليبال، ميلاد عبادي پور، بازيکن جوان تيم ملي کشورمان با 68.97 درصد موفقيت در زدن اسپک بهترين آمار را در ميان اسپکرهاي اين دوره از رقابت ها دارد. نمانيا پتريچ از صربستان و جيري کوار از ايتاليا رده هاي دوم و سوم اين بخش را به خود اختصاص داده اند.

حضور عبادي پور در ميان بهترين هاي ليگ جهاني در حالي است که بازي با ايتاليا نخستين بازي ملي اين بازيکن محسوب مي شد و اين آمار نتيجه اعتماد اسلوبودان کواچ به وي است.

تيم ملي واليبال ايران در سال هاي اخير و در تورنمنت هاي مختلف همواره يک بازيکن جديد را به واليبال جهان معرفي کرده است که امير غفور، فرهاد قائمي، پوريا فياضي، شهرام محمودي و مجتبي ميرزاجانپور از جمله آنها هستند.

کواچ هم پس از بر عهده گرفتن سرمربيگري تيم ملي ايران، ميلاد عبادي پور و سامان فائزي را براي حضور در ترکيب اصلي تيم برگزيد تا اين دو بازيکن جوان که اميد زيادي به آينده آنها دارد جديدترين ستاره هاي ايراني واليبال جهان باشند.

در ميان بهترين دريافت کننده هاي مسابقات نيز فرهاد قائمي با 66.67 درصد بهترين آمار را دارد. سيمونه پارودي از ايتاليا و اريک شوجي از آمريکا با اختلاف زياد نسبت به قائمي در رده هاي دوم و سوم اين بخش قرار دارند.

ايوان زايتسف با 70 امتياز عنوان امتيازآورترين بازيکن اين دوره از رقابت ها را تاکنون در اختيار دارد. جيري کوار از ايتاليا و ريکاردو لوکارلي از برزيل در رده هاي دوم و سوم اين بخش ايستاده اند. شهرام محمودي با 25 امتياز در رده شانزدهم اين بخش قرار دارد و امتيازآورترين بازيکن ايران است.

آرتم وولويچ از روسيه با 1.11 امتياز در هر ست بهترين عملکرد را در دفاع روي تور اين دوره از ليگ جهاني ثبت کرده است. کارول کلاس و آندرزج ورونا هر دو از لهستان در رده هاي دوم و سوم بهترين مدافعين روي تور ليگ جهاني هستند. شهرام محمودي با 0.67 امتياز در هر ست، بهترين مدافع روي تور ايران در اين مسابقات است.

کارول کلاس از لهستان با 0.5 امتياز در هر ست، بهترين زننده سرويس اين دوره از رقابت ها تا کنون محسوب مي شود. اوروس کواچويچ از صربستان و و آرتم وولويچ از روسيه در رده هاي دوم و سوم اين بخش قرار دارند. محمد موسوي با 0.33 امتياز در هر ست بهترين زننده سرويس ايران در اين بازي هاست.

ريکاردو لوکارلي با ميانگين 3.29 توپ گيري در هر ست، بهترين عملکرد را در اين بخش در ليگ جهاني دارد. سالواتوره روسيني از ايتاليا و تسوتان سوکولوف از بلغارستان نيز در رده هاي دوم و سوم اين بخش قرار دارند. عبدالرضا عليزاده ليبروي تيم ملي ايران با 2.17 توپ گيري در هر ست در رده چهارم بهترين توپ گيران رقابت ها ايستاده است.

گئورگي براتوئف از بلغارستان با 7.67 پاس صحيح در هر ست، بهترين پاسور ليگ جهاني تا پايان هفته دوم است. دراگان تراويسا از ايتاليا در رده دوم قرار دارد و سعيد معروف از ايران 6.5 پاس صحيح در هر ست سومين پاسور برتر ليگ جهاني است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا