گوناگون

نگراني کواچ از بازي در ساعت 9:50 صبح

 به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومي فدراسيون واليبال، اسلوبودان کواچ پيش از بازي با برزيل اظهار کرد: شرايط آساني نداريم زيرا ساعت شش صبح سه شنبه به برزيل رسيديم و بازيکنان بسيار خسته هستند و بايد با اختلاف ساعت پنج ساعته با اروپا نيز سازگار شوند.

وي ادامه داد: در تمريناتي که در سائوپائولو داشتيم سعي کرديم مشکلات خود را در توپ هاي بلند حل کنيم و روي حمله پس از دفاع و سرويس هاي قدرتمند نيز تمرکز کنيم.

کواچ گفت: بازيکنان ايران عادت کرده اند که خيلي سريع بازي کنند. در ليگ ايران بيشتر سرويس ها موجي زده مي شود اما بازي در سطح بالا مقداري متفاوت است و به همين دليل سعي کرده ام بازيکنان را براي مقابله با سرويس هاي قوي و استفاده از توپ هاي بلند آماده کنم.

وي خاطرنشان کرد: فکر مي کنم شرايط بهتري پيدا کرده ايم و معتقدم امکان اين را داريم که بازي واليبال خوبي ارائه کنيم. اگر برزيل مثل برزيل بازي کند براي همه تيم ها مقابله با اين تيم دشوار است. بايد تلاش کنيم که سرويس هاي خوبي بزنيم و اين تيم را تحت فشار قرار دهيم.

سرمربي تيم ملي واليبال اظهار کرد: برگزاري مسابقه در ساعت 9:50 صبح کار را براي ما سخت مي کند چون ما در ايتاليا عادت کرده بوديم شب ها تمرين و بازي کنيم و تطبيق يافتن با شرايط جديد در پنج روز آسان نيست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا