گوناگون

عبور و مرور سالمندان گرگان ایمن و منظم می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کریمی‌نژاد، عصر سه شنبه در نشستی با حضور خبرنگاران و مدیران ترافیک استان، گفت: احترام به حقوق عابرین پیاده، توجه ویژه به سالمندان شهر، تسهیل در رفت و آمد افراد سالخورده و ایمنی در عبور و مرور و آموزش و فرهنگ سازی به شهروندان برای عبور از عرض خیابان، فقط از طریق گذرگاه عابر پیاده از اهداف اجرای طرح پرچم ویژه عبور برای سالمندان است.

وی افزود: این اقدام حرکتی برای تغییر در نگرش رانندگان به منظور ایجاد آرامش و ایمنی و پرهیز از رفتارهای پرخطر در میان شهروندان از جمله سالمندان است که پس از تصویب در شورای ترافیک شهرستان و تایید و موافقت اعضای کمیته فنی شورای ترافیک استان اجرایی می‌شود.

وی در باره چگونگی اجرای این طرح اعلام کرد: قبل از اجرای این طرح، سالمندان شهر، در محل کانون جهاندیدگان در قالب برنامه آموزشی، با نحوه استفاده از پرچم برای عبور از گذرگاه عابر پیاده آشنا خواهند شد.

کریمی نژاد در باره اطلاع رسانی اجرای طرح پرچم به ویژه برای رانندگان تاکسی و اتوبوس تصریح کرد: برای مطلع ساختن رانندگان قبل از اجرایی کردن طرح، نشست مشترکی با مدیران عامل سازمان های تاکسی رانی و اتوبوس رانی برگزار خواهد شد. نصب بنرهای اطلاع رسانی در سطح شهر نیز از دیگر اقدامات در این راستاست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا