گوناگون

عقب ماندگی عملیات احداث خط 2 قطار شهری مشهد جبران می شود

81231636 5813298

سید صولت مرتضوی روز چهارشنبه در بازدید از روند اجرایی و فعالیت های عمرانی پروژه خط 2 قطار شهری مشهد اظهار کرد: در بحث احداث و عملیات عمرانی این خط برای رسیدن به برنامه زمان بندی 38 ماهه عقب ماندگی جزئی وجود دارد.

وی با بیان اینکه این عقب ماندگی از برنامه با تدابیر و تصمیمات جدید تا دو ماه آینده جبران می شود، افزود: در حوزهˈ سیگنالینگˈ و واگن سازی تمام قراردادها منعقد شده و پیمانکار نیز قول مساعد مبنی بر تحویل به موقع واگن ها داده است .

مرتضوی ادامه داد: تملک زمین برای آغاز فعالیت عمرانی دپو خط 3 در دستور کار است و بلافاصله پس از انجام این تملک، دستگاه تی.بی. ام در مسیر حفاری قرار می گیرد.

معاون فنی و عمران شهرداری مشهد نیز در این بازدید با اشاره به اینکه دپو شمالی خط 2 در منطقه سیس آباد واقع شده است، افزود: در این بخش 300 هزار متر خاکبرداری و چهار هزار و 600 متر خاکریزی شده است.

حمیدرضا نخعی با بیان اینکه تملک اراضی از مشکلات اجرای پروژه در این منطقه است، گفت: یک هکتار زمین تملک نشده به زودی تعیین تکلیف می شود.

وی انجام 16 هزار متر خاکبرداری برای احداث سوله در این دپو جهت پارکینگ شبانه لوکوموتیوها و 15 کیلومتر ریل گذاری را از برنامه های آینده در این قسمت عنوان کرد.

خط 2 قطار شهری مشهد از رضا شهر به سمت بلوار طبرسی شمالی ، به طول حدود 14 کیلومتر در دست احداث است./3

7505/659

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا