گوناگون

علوی مهمان کمیسیون آموزش مجلس

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از حضور وزیر اطلاعات در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: علوی به منظور ارائه گزارش از عملکرد خود در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس حاضر می‌شود.

قاسم جعفری در گفت وگو با خانه ملت، با یادآوری حضور وزیر اطلاعات در جلسه امروز ( 18 خرداد) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: در این جلسه قرار است وزیر اطلاعات گزارشی از انتصابات صورت گرفته در دستگاه‌های و وزارت خانه‌های مرتبط با کمیسیون آموزش مجلس به اعضاء ارائه دهد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در حالی که برخی از انتصابات صورت گرفته در وزارتخانه‌های مرتبط با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شائبه‌هایی را به همراه دارد از سوی دیگر مسئولان این وزارتخانه‌ها ادعا می‌کنند در خصوص انتصاب آنها از وزارت اطلاعات استعلام انجام داده‌اند، افزود: همه این ادعاها در حالی است که وقتی پیگیری می‌کنیم مسئولان وزارت اطلاعات از صورت نگرفتن استعلام‌های لازم نسبت به انتصاب این افراد حرف می‌زنند که این جای تامل دارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با یادآوری یکی از مسئله‌دارترین انتصابات اخیر صورت گرفته از سوی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در حالی که مسئولان این دانشگاه مدعی اخذ استعلام برای انتصاب مدیرکل معزول اسناد و مدارک دانشگاه آزاد از وزارت اطلاعات بودند، مشخص شد که این فرد نسبت به امام راحل و نظام هتاکی داشته و استعلامی نیز صورت گرفته نشده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، همچنین از انتصابات مسئله‌دار دیگری در وزارت علوم و آموزش و پرورش خبر داد و گفت: تمامی استعلام‌هایی که دستگاه‌های مرتبط با کمیسیون آموزش مدعی دریافت استعلام‌های لازم از وزارت اطلاعات هستند در جلسه امروز کمیسیون آموزش بررسی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا