گوناگون

غفوري: در قرارداد من دست برده شد

 وريا غفوري‌ در خصوص اظهارات مصطفي شهبازي که گفته بود قرارداد غفوري مشکل قانوني ندارد و تخلفي صورت نگرفته، گفت: آن فصلي که من با نفت قرارداد بستم قراردادم دو ساله بود اما حالا قرارداد من سه ساله شده و بدون اينکه خودم از اين موضوع خبر داشته باشم. البته دو بازيکن ديگر تيم نفت به نام‌هاي مصطفي سيفي و بهمن کاملي هم شرايطي مشابه شرايط من داشتند و اين قانون شامل حال آقا هم مي‌شد اما اين دو بازيکن در جريان سه ساله شدن قراردادشان بودند و در قراردادهايشان بندهايي گنجاندند اما من از همه چيز بي‌خبر بودم و الآن گرفتار مشکلات زيادي شدم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: آن‌وقت شهبازي مصاحبه مي‌کند و مي‌گويد بهتر بود به غفوري مي‌گفتند! بايد به من مي‌گفتند چرا که اين تخلف را نبايد ساده جلوه داد. در قرارداد من دست برده شده و اين کار تخلف است و کار غيراخلاقي است اما حالا آقايان خيلي راحت مي‌گويند بهتر بود به من مي‌گفتند.

بازيکن فصل پيش تيم نفت تهران افزود: قرارداد دو ساله من دستکاري شده و سه ساله شده اما بايد اين موضوع را با من در ميان مي‌گذاشتند، حتي اگر اين قانون سازمان ليگ بوده باشد. اگر به من مي‌گفتند و مطلع مي‌شدم هزار تصميم ديگر مي‌توانستم بگيرم و يا در قراردادم بندي بگنجانم نه اينکه بدون اطلاع من قرارداد دو ساله‌ام، سه‌ساله بشود.

غفوري با بيان اينکه از اتفاق به وجود آمده ناراحت و عصباني است، اظهار داشت: باور کنيد در اين چند روز از استرس و ناراحتي زياد مريض شدم اما مسئولان باشگاه نفت تهران خيلي راحت امروز و فردا مي‌کنند و مي‌خواهند از آب گل‌آلود ماهي بگيرند! من به آنها التماس کردم اما انگار نه انگار که دو سال برايشان زحمت کشيدم.

وي در پايان گفت: من از مسئولان سازمان ليگ مي‌خواهم که اين موضوع را بررسي کنند تا باشگاه‌ها هر کاري که مي‌خواهند با بازيکنان نکنند. اينجا ايران است و همه بايد نسبت به رفتارشان پاسخگو باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا